Kulcs-Soft
Ebben a kategóriában nincs talált
További találatok megtekintése

Kulcs-Számla

Egyszerűen kezelhető, megbízható számlázó program.
30 éve biztos partner a vállalkozások sikerében.

Töltse le a Kulcs-Számla demót
és győződjön meg róla Ön is!

Jogszabályi előírásoknak megfelelő számlázó program - Kulcs-Számla

30% kedvezmény limitált ideig!

Számlázó programjaink és moduljaink a következő rövid időszakban rendkívüli áron érhetők el. Vásároljon most, ne maradjon le!

Ajánlatunk visszavonásig érvényes, más kedvezménnyel nem összevonható. Nem vonatkozik bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra, valamint hardver vásárlásra sem.

 

Kedvező árú megoldásban gondolkodik? 

Válassza a Kulcs-Számlatömböt mindössze 6000 Ft/év áron. 

Részletekért forduljon kollégáinkhoz és érdeklődjön a következő telefonszámon  +36 1 336 5300.


Ez az a számlázó program amit keres?

Ideális választás a Kulcs-Számla, ha az alábbiak közül bármelyik igaz Önre.  

  • Vállalkozás mérettől függetlenül, a magyar jogszabályi előírások szerint számla kiállításra kötelezett
  • Időt és költséget takarítana meg, ezért szoftver használatával szeretné egyszerűsíteni a kereskedelemhez, főképp a számlázáshoz kapcsolódó adminisztratív munkát
  • Megbízható partnert keres, aki folyamatosan garantálja a jogszabályi előírásoknak megfelelő szoftvert
  • Ügyviteli feladatainak megkönnyítésében, szakértő támogatásra van szüksége

 

Nézzen bele a Kulcs-Számlába!

Egyszerű használat, színvonalas dokumentumok.  

Fontos, hogy a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése mellett, otthonosan érezze  magát a programban és szeresse a használatát és az elkészített dokumentumokat, kimutatásokat. 

 

Hogy érdemes választani?

Ellenőrzőlistánk segít, hogy a megfelelő számlázó program mellett döntsön.

Tudja folytani a munkát számlázó programjában, ha vállalkozása beindul és a jelenleginél több igénye lesz?

  • A legkisebb számlázó változattal is kezdhet, de ha később proforma számláit, árajánlatait is egy rendszerben kezelné számláival, vagy egyelőre csak forintos számlákra számíthat, de szerez külföldi vevőket is, vagy készletének fogyását automatikusan, számlák alapján akarja követni majd, a Kulcs-Számlát adatvesztés nélkül nagyobb számlázó, vagy számlázó és készletkezelő programra bővítheti.

 

Szeretne lépést tartani a gyorsan fejlődő világ technológiáival? Ebben is segítséget nyújt Önnek a Kulcs-Soft.

A felhő alapú szolgáltatásoké a jövő, ebbe az irányba megy a világ, az elmúlt évek tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy azok a vállalkozások tudnak megfelelő ütemben fejlődni, akik megelőzik a versenytársaikat az innovációk terén.

Felhő IT Üzemeltetési szolgáltatásunkat Önnek ajánljuk, ha:

  • Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről rugalmasan szeretne hozzáférni szoftvereihez
  • Nem akar a telepítésekkel, frissítésekkel, mentésekkel foglalkozni
  • Biztonságos helyen szeretné adatait tárolni, mindezt pedig folyamatosan nyomon követni
  • Szeretné elkerülni a drága szerver üzemeltetést és a váratlanul jelentkező javításokat
  • Tervezhető költségeket szeretne tapasztalt szakértői támogatással
  • Szeretné gyorsan, egy kattintással elérni minden szoftverét

 

Felhő szakmai leírását megtekintheti itt:Kulcs-Felhő IT Üzemeltetés

Amennyiben a felhő IT üzemeltetéssel kapcsolatban további információra van szükség, szakértő kollegánk készségesen áll rendelkezésre a +36 1 336 5300-as telefonszámon.

Tudásszintje könnyen bővíthető.

Vonalkód olvasóval, pénztárgéppel és egyéb kiegészítő eszközökkel tudja növelni vásárlói kiszolgálásának színvonalát?

  • A pénztárgép, a vonalkód olvasó és további értékesítést támogató, kiegészítő eszközök használata profi, gyors és pontos kiszolgálást biztosít. A Kulcs-Számla szoftverhez kapcsolhatók olyan eszközök, melyek a kiskereskedelmi értékesítést könnyítik és támogatják Önt a minőségi vevőkiszolgálásban.

 

Kezelése tovább egyszerűsíthető korszerű kiegészítő eszközökkel.

Saját webáruházának számlázási hátterét meg tudja oldani a Kulcs-Számlával?

  • Az internetes vásárlásokból stabil bevétel csak pontos megrendelés nyomon követéssel és precíz számlázással érhető el.  A beérkező megrendelések és azok számlázásának adminisztrációja egyszerűen megoldható a számlázóban.

 

Megfelel a modern vállalkozások elvárásainak.

Támogatja a Kulcs-Soft abban, hogy a számlázó program egyes változatai és kiegészítő lehetőségei közül biztosan a szükségeset válassza?

  • Az oldalon található leírások, képek, funkciótáblázat mellett, valamennyi funkció kipróbálható a demó feltelepítésével. Ezt mindenképp ajánljuk, hogy megtapasztalja a Kulcs-Számla hangulatát. Természetesen tudjuk, hogy az Ön ideje is véges, vagy a próbálgatás helyett jobban szereti, ha valaki megmutatja, mire képes a program. Ha így van, ne késlekedjen, írjon nekünk, vagy hívjon bennünket, mert a választásban készségesen segítenek kollégáink és ez Önnek semmiféle vásárlási kötelezettséget nem jelent. 

MEGOLDOTT: Online Számla Letöltés

Modulunkkal a piacon elsők közt valósítottuk meg a bejövő számlák letöltését a NAV Online Számla felületéről. Komplex ügyviteli megoldást kínálunk, amellyel minimálisra csökkentheti az adminisztrációval járó időt.

Használja ki a lehetőséget: legyen elsők közt, akik megkönnyítik vele napi munkájukat!

 

A Kulcs-Soft választ ad Önnek minden, a számlázó programjainkkal kapcsolatosan felmerülő kérdésére.

Mennyibe kerül?

A Kulcs-Számla programjaink különböző tudásszintű - és ennek megfelelően eltérő árú - változata közül választhat.

Vásárlás előtt kipróbálhatja a számlázó program demó változatát, ha pedig kérdése van, vagy egyszerűen csak gyorsabban szeretne döntést hozni, forduljon kollégáinkhoz, akik készségesen segítenek Önnek.

Találjuk meg közösen az Önnek megfelelő Kulcs-Soft számlázó programot!

 

Kulcs-Számla Start
Jellemző funkciók
Kimenő számla
Helyesbítő számla
Szerkeszthető bizonylatsablonok
Logó beszúrása
NAV igazolás
Személyre szabott jelentések kezelése
Kiegyenlítések kezelése
Szoftverünk felkészült a NAV Online Számlázó bekötésre
További funkciók
Nettó ár
Kulcs-Számla Perfekt
Jellemző funkciók
Hálózatos működés
Valutakezelés
Előlegszámla, pro forma számla
Árajánlat
Vevői megrendelés
E-számla
Környezetvédelmi termékdíj
Árszabályok
Adatátadás könyvelő programba
Szoftverünk felkészült a NAV Online Számlázó bekötésre
További funkciók
Nettó ár
Kulcs-Számla Prémium
Jellemző funkciók
Intrastat
Korlátlan felhasználó
Több szállítói profil
Jogosultságok kezelése
Eseménynaplózás
Projektkezelés
Integrált MNB árfolyamletöltés
Mobilportál
Távnyomtatás
Szoftverünk felkészült a NAV Online Számlázó bekötésre
További funkciók
Nettó ár

Mit kap a számlázó szoftvere megvásárlásakor?

A Kulcs-Számla birtokosaként, nem csak egy számlázó programmal lesz gazdagabb.

  • Kulcs-Soft számlázóprogramot
  • A számlázóprogram már a demó letöltésekor az Ön gépére kerül. A vásárláskor kapott termékszám segítségével hozhatja létre saját cége adatbázisát a programban.

 

  • Egy év teljeskörű terméktámogatást
  • Jogi szabályozások változásának naprakész követése: A programokból mindig a legfrissebb jogszabályi előírásoknak megfelelően működő verziót használhatja. Időben gondoskodunk róla, hogy számlázója frissítő változatát birtokba vegye.
  • Technikai és funkcionális frissítések: A jogszabályi változások követésén felül újabbnál újabb, a napi munkát megkönnyítő funkciókkal bővülnek programjaink.
  • Ügyfélszolgálati tanácsadás: Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:30-tól 17 óráig biztosít szakértő segítséget. Emellett e-mailben feltett kérdéseikre is választ kapnak.
  • Online tudásbázis: Folyamatosan bővülő szakmai portálunkon képekkel illusztrált, részletes szakmai és programhasználati leírásokkal támogatjuk munkáját. 
  • Ügyfélportál hozzáférés: Az Önre vonatkozó valamennyi fontos információ megtekinthető ügyfélportál fiókjában. A személyre szabott ajánlatokon kívül, itt megtalálja aktuális terméktámogatási szerződéseit, lejáratuk esetén pedig megújíthatja azokat.

Hogyan használja?

Első pillanattól segítjük, hogy a Kulcs-Számla hasznot hozzon Önnek.

Egy helyesen beállított és bevezetett számlázó program garantálja, hogy könnyű legyen rendet tartani vállalkozásában.

Szeretne lépést tartani a gyorsan fejlődő világ technológiáival? Ebben is segítséget nyújt Önnek a Kulcs-Soft.

A felhő alapú szolgáltatásoké a jövő, ebbe az irányba megy a világ, az elmúlt évek tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy azok a vállalkozások tudnak megfelelő ütemben fejlődni, akik megelőzik a versenytársaikat az innovációk terén.

Felhő IT Üzemeltetési szolgáltatásunkat Önnek ajánljuk, ha:

  • Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről rugalmasan szeretne hozzáférni szoftvereihez
  • Nem akar a telepítésekkel, frissítésekkel, mentésekkel foglalkozni
  • Biztonságos helyen szeretné adatait tárolni, mindezt pedig folyamatosan nyomon követni
  • Szeretné elkerülni a drága szerver üzemeltetést és a váratlanul jelentkező javításokat
  • Tervezhető költségeket szeretne tapasztalt szakértői támogatással
  • Szeretné gyorsan, egy kattintással elérni minden szoftverét

 

Felhő szakmai leírását megtekintheti itt: Kulcs-Felhő IT Üzemeltetés

Amennyiben a felhő IT üzemeltetéssel kapcsolatban további információra van szükség, szakértő kollegánk készségesen áll rendelkezésre a +36 1 336 5300-as telefonszámon.

Szolgáltatási díjak

Szolgáltatás jellege Feltétel Szolgáltatási díj Mennyiségi egység
Távoli asztal minden megkezdett 30 perc után számlázunk 30.000 Ft + áfa /óra
Szakértői óradíj* 9:00-17:00 között 24.000 Ft + áfa /óra
Budapesti kiszállási díj egyszeri díj, irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén belül 25.000 Ft + áfa /alkalom
Vidéki kiszállási díj irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén kívül, oda-visszaútra 210 Ft + áfa /km
Kiküldetési díj vidéken tartózkodás esetén a szakértőink helyben töltik az éjszakát 30.000 Ft + áfa /fő/éj
Verziópótlási adminisztrációs díj régi telepítő kiküldése terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleinknek 24.000 Ft + áfa /verzió

 *Prémium ügyfélszolgálat esetében a szakértői óradíj 35.000 Ft/óra

Új Kulcs-Soft program vásárlása esetén az alábbi szolgáltatásainkkal tudjuk nyújtani

Programtelepítés

A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre.

A szolgáltatás előnye: A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre. A telepítés során esetlegesen felmerülő problémák azonnali és szakszerű megoldása. A feltelepített program(ok)ban a működéshez szükséges (hálózati, tűzfal és egyéb) beállítások elvégzése. Automatikus mentésfolyamatok beállítása. A telepített programok azonnali használatba vételének szakszerű biztosítása.

A szolgáltatás előnye: segítségünkkel megszabadul az esetleges hibás telepítésektől, informatikus szakemberek megbízásától, a telepítéshez szükséges rendszer- és beállítási ismeretek szükségességétől. Ki ismerné jobban a Kulcs-Soft programok telepítési követelményeit és beállításait, mint a Kulcs-Soft munkatársai?

Megjegyzés: a számítógépes hálózat kiépítését nem tartalmazza a szolgáltatás, arról külön egyeztetés szükséges!

A szolgáltatás időtartama: Az informatikai rendszertől függ, legalább 1 óra.

Paraméterezés

Elvégezzük az alapvető beállításokat, testreszabjuk a törzsadatokat és kiosztjuk a jogosultságokat a vezetőkkel való egyeztetéseknek megfelelően.

A szolgáltatás leírása: Az alapbeállítások elvégzése, a törzsadatok testreszabása és a jogosultságok kiosztása - akár a korábbi vezetői egyeztetésen meghatározottak szerint. Amennyiben a szolgáltatást megelőzte egy korábbi rendszerből történő adatimport, a konvertált adatbázis(ok) betöltése. 

A szolgáltatás előnye: Szakértő munkatársaink elvégeznek Ön helyett minden olyan rendszer paraméterezést, melynek beállítása a későbbiekben a teljes rendszer működésére is kihathat. Mindezt azzal a szükséges rutinnal és felkészültséggel, melyet a Kulcs-Soft biztosíthat Önnek. 

A szolgáltatás időtartama: A rendszertől és a speciális paraméterektől függ, legalább 1 óra.

Oktatás

Kifejezetten a programhasználatra irányuló oktatást is tartunk a bevezetés során, ahol a programok funkcióit, lehetőségeit ismertetjük meg részletesen és segítünk azok megtanulásában és begyakorlásában is. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás leírása: A programfunkciók, lehetőségek, munkafolyamatok részletes ismertetése és begyakorlása cégvezetés és a programo(ka)t kezelő alkalmazottak számára. A rendszer használatával kapcsolatos kérdések szakszerű, gyakorlatias megválaszolása, a napi munkarutin kialakítása a program(ok)ban. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás előnye: A Kulcs-Soft szakértői magas színvonalon és teljes alapossággal adják át az évek során összegyűjtött ismereteiket a programkezelésről, a rendszerben alkalmazható tippekről és trükkökről, valamint a kezelési rutinról - amivel Ön és munkatársai felbecsülhetetlen előnnyel kezdhetik meg a program(ok) használatát 

A szolgáltatás időtartama: A használt program(ok)tól függ, legalább 4 óra.

A későbbiekben belépő új munkatársak felkészítésére, illetve kiegészítő jellegű oktatásra is van lehetőség külön díjazás ellenében.

Rendszerkövetelmények

Felhasználói oldalon

Internet kapcsolat: Szükséges
Operációs rendszer: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (1607, 1703, 1709, 1803, 1809, 1903, 1909)
Processzor: 1 GHz-es vagy annál gyorsabb processzor.
Memória: 1 GB vagy annál több.
Monitor: 1024 x 768 vagy nagyobb felbontású képernyő, legalább 16bit színű megjelenítő
Tárterület: 200MB merevlemez terület

Szerver oldalon, hálózatos használat esetében

Operációs rendszer: Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 (64bit kiadás), Windows Server 2016, Windows Server 2019
Memória: 2GB, de 4 GB ajánlott!

Javaslatunk

Ha bizonytalan az Önök cégénél működő számítógépek felkészültségét illetően, javasoljuk, hogy kérje IT-munkatársainak segítségét, illetve vegye fel kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal a bevezetés megkezdése előtt, hogy ne érje kellemetlen meglepetés.

Program funkciók listája

Válassza ki az Önnek megfelelő csomagot: Kulcs-Számla StartKulcs-Számla PerfektKulcs-Számla Prémium
   Számlázás
Proforma számla, Díjbekérő számla

Ha csökkenteni, illetve minimalizálni szeretné kintlevőségeit, érdemes lehet a proforma számlát használnia, mert ennek köszönhetően csak akkor kell szolgáltatnia, ha az ügyfél már fizetett. A pro forma (más néven proforma, vagy díjbekérő) egy olyan bizonylat, melyet a megrendelést követően az eladó küld a vevő részére, ami alapján a vevő kifizetheti az általa rendelt termék vagy szolgáltatás ellenértékét. Fontos viszont, hogy annak ellenére, hogy külalakban és tartalomban is nagyon hasonlít a számlához, valójában nem számla, azt nem helyettesíti.

   

 
Bejövő számla

Függetlenül attól, hogy szállítói vagy költségszámlákról van szó, a programban rögzítheti és nyilvántarthatja bejövő számláit, valamint utólag is listázhatja őket.

Kézi számla

Rögzítheti és nyilvántarthatja kézi számláit is a programban, ez a bevallások, kimutatások készítése során is hasznos lehet azon túl, hogy a program által kiállított számláival együtt kezelheti őket.

Előlegszámla

Ha az ügyfél termékértékesítés és szolgáltatásnyújtás teljesítését megelőzően az  ellenértékbe beszámítható pénzösszeget fizet, akkor előlegszámlát kell neki adni az átadott pénzösszeg feltüntetésével. Ezt egyszerűen elkészítheti a szoftver segítségével. Az előlegszámla készítésekor kiválaszthatja a szállító profilját és a vevő adatait. Elegendő csak a vevőt kiválasztani, a vevő többi adatát a program automatikusan beemeli. Megadhatja a teljesítés dátumát és a fizetés módját, és testre szabhatja a bizonylatot.

Kimenő számla

Elkészítheti és nyilvántarthatja kimenő számláit és követheti, hogy kiegyenlítették-e azokat attól függetlenül, hogy teljesen vagy részben fizették ki.

            

Helyesbítő számla

Ha valamilyen okból téves mennyiség vagy egységár szerepel egy kiállított számlán, a korrekciót helyesbítő számlával végezheti el.

Jótállási jegy

Kiállíthat jótállási jegyet a kiállított számla alapján. Ha a termék adataiban meg lett adva a garanciális napok száma, a program automatikusan kiszámolja a garanciális időszakot. Testreszabhatja a dokumentumot, így változtathat az elrendezésen és ráteheti cége logóját.

         

Intrastat

Az Intrastat sablonok és a termékekhez tartozó KN kódok használatával készült értékesítések és beszerzések listáját is lekérdezheti és exportálhatja .csv vagy .xls fájlba. Erre azoknak a cégeknek van szüksége, akik EU-tagállamból terméket hoznak be, vagy oda terméket visznek ki és ezek meghaladják az úgynevezett adatszolgáltatási küszöbértéket (melyet a KSH tesz közzé évente). A beolvasást követően a súlyadatokat manuálisan szükséges pótolni.

Környezetvédelmi termékdíj

Számláin feltüntetheti a környezetvédelmi termékdíjra vonatkozó információkat és számításokat egyaránt, hozzájuk kapcsolva az anyagazonosítót, ügyletkódot, származáskódot, termékdíj típust, előre elmentett, illetve tetszőleges szöveget. Ezenkívül a díjtételeket, kedvezményeket és a termékdíjösszesítőt is feltüntetheti a bizonylatokon.

Kötegelt számlanyomtatás

Egyszerre több számlát is kinyomtathat könnyedén, a megszokott többszörös kijelölés segítségével.

Elszámolási időszakos számlák kezelése

Az elszámolási időszakos ügyleteknél a számla teljesítési időpontja elválhat az elszámolási időszaktól. Ennek rögzítésére van lehetőség a programban, így a bevétel/költség könyvelési időpontja elválhat az áfa könyvelésének időpontjától.

E-számla

Az elektronikus számlázással rengeteg időt és pénzt takaríthat meg, ráadásul kímélheti a környezetet is. Leginkább a nagy mennyiségű, rendszeres számlázás esetében hasznos, de a legkisebb cégeknek is érdemes erre a formára váltania, mert a számlák azonnal megérkeznek a partnerekhez – legyenek azok akár külföldön -, valamint a keletkező adatokat egyszerűen kezelheti a Kulcs-Soft könyvelőprogramjában, illetve a nyilvántartásokban is.

EDI

Az elektronikus adatcsere (EDI rendszer) iparági szabványok együttesét takaró fogalom, mely lehetővé teszi az üzleti dokumentumok elektronikus cseréjét és a vállalatok közötti, folyamatorientált együttműködést. A számítógépek automatikusan küldenek adatokat egymás között és automatizált azok feldolgozása is. Előnye, hogy felváltja a papír alapú dokumentumkezelést, valamint, hogy a dokumentumok kezelése szabványoknak megfelelően történik. Jelentősen csökkenhet általa az üzleti kapcsolattartásra fordított költség.

   Pénzügy
Kiegyenlítések kezelése

A saját ügyviteli folyamataihoz igazíthatja a kiegyenlítések kezelését, amit többféle módszerrel végezhet el. Legyen szó kimenő vagy bejövő számlákról, a kintlevőséges, illetve a részlegesen kiegyenlített számlákat kérdezheti le itt alapesetben, de kibővítheti más státuszú dokumentumokkal is a listát. Lehetősége van az átutalásos számlák utólagos kiegyenlítésére, illetve részkiegyenlítésére is.

Fizetési felszólítás

A kintlevőségek kezelésében nyújt fontos segítséget a fizetési felszólítások funkciója, ahol még a törvény által előírt késedelmi kamatok kiszámítására és feltüntetésére is lehetőség van. Listázhatja a ki nem egyenlített, lejárt számlákat és ebből választhatja ki, hogy mely esetekben szeretne fizetési felszólítást küldeni. Igény szerint különböző sablonokat alakíthat ki.

   Megrendeléskezelés
Árajánlat

Kiállíthatja és nyilvántarthatja árajánlatait, melyeken automatikusan megjelennek a szállítói és vevői adatok, ha azokat előzetesen már rögzítette. Már meglévő árajánlatokat is felhasználhat újra - más vevői adatok feltüntetésével -, ami által nagyon sok időt megtakaríthat. Megadhatja az ajánlat érvényességének dátumát, valamint részlegszámot, munkaszámot, illetve projektet is hozzárendelhet. Lehetősége van a bizonylat testreszabására, így biztosan az Önök által használt dokumentumokhoz illeszkedik az ajánlat is.

            

Vevői megrendelés

Ha az ügyfél elfogadta az árajánlatot, rögzíthetjük megrendelését a rendszerben. Pár kattintással elkészítheti a szállítólevelet, illetve a számlát. Megadhatjuk a szállítói és vevői adatokat, valamint részlegszámot, munkaszámot, projektnevet is csatolhatunk hozzá.

          

   Árkezelés
Árszabályok

A programban összevonva találhatja meg az árlisták és az árszorzók kezelését. A különbséget a kétfajta árképzési mód között alapvetően az adja, hogy százalékos kedvezményt használunk, vagy adott árral számolunk. A program az egyes ügyfelekhez beállított árszabálynak megfelelően jeleníti meg az árakat.

Időszaki kedvezmények kezelése

Megadhatja a kedvezményes időszakokat minden tételre vagy csak kiválasztott termékekre és szolgáltatásokra, így indíthat értékesítési kampányokat és a beállításokat azonnal érvényesítheti minden telephelyén.

Tételes kedvezmények kezelése

Bizonylatrögzítéskor meghatározhatunk tételekre vonatkozó kedvezményeket,  és ez a kedvezményadás akár csoportosan, több tételre vonatkozóan is elvégezhető.

   Kényelmi funkciók a számlázáshoz
Fordított adózású bizonylatok kezelése

A fordított adózású bizonylatokat minden további nélkül rögzítheti és nyilvántarthatja a programban.

Részleg- és munkaszám kezelése

A rögzítendő bizonylatokhoz részleg-, illetve munkaszámokat is megadhat.

Szerkeszthető bizonylatsablonok

Törvényi korlátozásokat figyelembe véve készíthet saját, cégre szabott sablonokat, melyek a preferált logika szerint és sorrendben tüntetik fel a bizonylatokon szereplő adatokat.

Többnyelvű bizonylatsablonok

A programban idegen nyelvű, illetve akár kétnyelvű bizonylatsablonokat is elkészíthet, és újabb idegen nyelveket is hozzáadhat.

Árfolyam letöltés

Automatikusan letöltheti a napi MNB árfolyamokat és a későbbiekben ezek alapján végezheti el a program a forintosított értékek számítását.

Logó beszúrása bizonylatokba

A különböző sablonok testreszabásának egyik fontos eleme a saját céges logó beszúrása, ami által még professzionálisabb lehet a kiállított bizonylatok megjelenése.

Személyre szabott jelentések kezelése

Az egyes bizonylatok tartalmát az igényeinek megfelelő módon kérdezheti le, kimutatásokat, jelentéseket készíthet grafikonokkal, melyek segíthetnek az értékesítés aktuális állapotának felmérésében. A különböző jelentések beállításait elmentheti, így bármikor újra generálhatja azokat a frissített adatokkal. 

   Jelentések a Kulcs-Számla programban
Vevőforgalmi lista

Egészen részletes listát készíthetünk vevőinkről, amelyben nem csupán az alapadatok, hanem a számlákra vonatkozó valamennyi információ lekérdezhető. Ilyen például a pénznem vagy a fizetési mód is, de forgalom alapján is listázhatjuk vevőinket.

Termékenkénti eladások listája

Készíthet listát az egyes termékek eladásáról is, így láthatja az eladott mennyiséget, a nettó és bruttó értéket, az ÁFA összegét és az árrést is.

Számlák kulcsonkénti bontása

Listákat készíthet a számlákról, áfa-kulcsaik szerint csoportosítva azokat.

Korosított kintlévőségi lista

A korosított kintlévőségi listának köszönhetően áttekintheti, hogy milyen várható bevételei, milyen költségei lesznek a jövőben a tartozások és kintlevőségek lekérdezésével. Képet kaphatunk a lejárt kintlévőségeinkről, illetve tartozásainkról is.

Árlista

Minden pillanatban a legfrissebb árak szerepelnek a rendszerben és bármikor lekérdezheti az aktuális és a korábbi árlistákat is, ami a kimutatások és az árajánlatok elkészítése során jelentősen megkönnyíti a munkát és minimalizálja a hibalehetőségeket.

Környezetvédelmi termékdíj lista

Külön a környezetvédelmi termékdíjra vonatkozó információkat is lekérdezhetjük beállítástól függően kimenő, illetve bejövő számlákra egyaránt, de egy adott Áfa kulcsra, bizonylatfajtára, dátumra, termékdíj típusra, KT kódra, illetve ügyfélre is szűrhet.

Szállító-forgalom szerinti lista

Összesítheti a bejövő számlák alapján a szállítói forgalmat, ezáltal többek között felmérheti, hogy mely szállító milyen volumenben értékesít terméket vagy szolgáltatást a cége számára.

Számlák kulcsonkénti bontása (szállítói oldal)

Lekérdezheti a szállítói számlákat azok áfa-kulcsai szerint.

Korosított kintlevőségi lista (szállítói oldal)

Kifejezetten a szállítói kintlevőségekről és tartozásokról is indíthat lekérdezéseket.

Környezetvédelmi termékdíj lista (szállítói oldal)

Kifejezetten a szállítói számlákon érvényesített környezetvédelmi termékdíjra szűrhetünk rá, ami a saját tevékenység kiértékelése során is értékes információ lehet.

Intrastat lekérdezések (vevői, és szállítói oldalon)

Értékesítés és beszerzés szempontjából is lekérdezhet Intrastat adatokat részletes vagy egyszerűsített adatszolgáltatás szerint.

Termékenkénti vásárlások listája

A vásárlásokat tekintheti át tételesen, termékekre bontva. A kimutatásban látható a termék valamennyi alapadata, így a nettó és bruttó ár, illetve az érvényesített ÁFA-kulcs.

Áfa egyenleg lista

A listaának köszönhetően azonnal áttekintheti a kimenő és szállítói számlákból legyűjtött adatok alapján a lekérdezett időszakra vonatkozó fizetendő és levonható ÁFA összegét és egyenlegét.

Bizonylatok tételes lekérdezése

Minden bizonylatot, akár bizonylattípusra szűrve is tételesen megjeleníthet ebben a listában.

Adatszolgáltatás NAV felé – PTGSZLAA, PTGSZLAH

Ha online pénztárgép helyett kizárólag számlák kibocsátásával teljesíti a nyugtakiadási kötelezettséget, hetente, illetve havonta kell jelentenie a készpénzes számlák forgalmát. A programban egyszerűen készíthet .xml formátumú exportot.

   Mobilportál
Mobil lekérdező felület iPhone-ra és Androidra

iOS-re és Androidra is lefejlesztettük mobilportálunkat, melynek köszönhetően mindig pontosan nyomon követheti az aktuális ügyviteli adatokat: bevételek, költségek, számlák, árajánlatok, árak és sok más alapinformáció érhető el az alkalmazásban.

   Adatátadás
Adatátadás könyvelő programba (számla adatok)

Lehetősége van a számla adatokat exportálni a Kulcs-Könyvelésbe, ami által jelentősen felgyorsíthatja a munkát és minimalizálhatja a hibalehetőségeket.

   Távnyomtatás és hibridlevél
Bizonylatok távnyomtatása

Ha fontos, hogy papír alapú számlákat küldhessen partnereinek, a programnak köszönhetően élhet a távnyomtatás lehetőségével, melynek segítségével az elektronikusan elküldött számlát ügyfele ki tudja nyomtatni. A rendszer zárt és védett, így teljesen biztonságos.Viszont nagyon hatékony és alacsonyabb költségekkel jár, mint a hagyományos számlázás.

   Pénztárgép
Pénztárgép

A pénztárgépes értékesítéshez is készíthet számlát az elkészült pénztárgépes nyugta adatai alapján, ezenkívül kiegészítheti azokat például megjegyzéssel.

   Ügyfélkezelés
Ügyfelek, beszállítók nyilvántartása

Valamennyi, az ügyfeleivel kapcsolatos adatot felviheti a rendszerbe, melyeket kimutatások, valamint bizonylatok előállítása során is felhasználhat.

Ügyfél- és beszállítókezelés részletes adatokkal

Minden, az ügyfelekhez, illetve beszállítókhoz kapcsolódó adatot rögzíthet a rendszerben és azokat bizonylatok, kimutatások és dokumentumok elkészítéséhez könnyedén felhasználhatja.

Projektkezelés

Korlátlan számban kialakíthat a saját működését leginkább lefedő projekteket, melyekhez igény szerint hozzákapcsolhat ügyfeleket, részleg- és munkaszámokat, valamint bizonylatokat. Az egyes projektekhez kapcsolódó adatokat így bármikor lekérdezheti és áttekintést kaphat azok aktuális állásáról.

Szerződések kezelése

Az egyes ügyfelekhez hozzárendelheti a kapcsolódó szerződéseket és más dokumentációkat, így nem kell hosszasan keresgélnie, ha a megállapodások részleteit szeretné megnézni.

Etikettnyomtatás

Az etikett méretének és tartalmának beállítása után ügyfél- és terméketiketteket nyomtathat a rendszerből.

Borítéknyomtatás

Lehetőség van közvetlenül a borítékokra való nyomtatás beállítására is, ha nem etiketteket használ a levelezésben. A nyomtatást az ügyfél- és a számlalistából is elindíthatja.

Ügyfélmegkeresések kezelése közös naptárban

Nagyban megkönnyíti csapata munkáját, hogy közösen kezelhető naptárban rögzíthetnek eseményeket emlékeztetőkkel, megjegyzésekkel, így láthatják, hogy egy projekt hol tart és milyen következő lépések várhatók az elkövetkező időszakban.

   Adatbiztonság
Eseménynaplózás

Az eseménynaplózási funkció segítségével pontosan nyomonkövetheti a programban végzett tevékenységeket felhasználónként.

Automatikus adatbázismentés

Előre beállított rendszerességgel automatikusan elvégezhető az adatbázisok mentése, így nem vész el az elvégzett munka eredménye.

Felhasználói tevékenységek jogosultsághoz kötése

Beállíthatja, hogy mely adatokhoz és modulokhoz mely munkavállalók férhetnek hozzá és milyen műveleteket végezhetnek el. Kialakíthat felhasználói csoportokat, hozzáférési szinteket és jogosultságokat.

Felhasználói jogosultságok kezelése telephelyekre és szervezeti egységekre

Az egyes adatokhoz és műveletekhez való hozzáférést kapó csoportokat telephelyenként és szervezeti egységenként is megadhatja, így például lehetővé teheti, hogy egy adatbázist több telephelyről is kezelhessenek a munkatársak. Ezáltal mindig a legfrisebb adatokat láthatják és nem kell attól tartani, hogy nem a legfrissebb információkkal rendelkeznek.

   Általános információk a számlázó programhoz
Hálózatos használat

Több számítógépen, több felhasználó akár egyidőben is dolgozhat a rendszerben.

Valutakezelés

Bármilyen valutát kezelhet a programban.

Bizonylattömbök kezelése

Több, külön sorszámozással készített bizonylattömböt is kezelhet a programban, akár többféle valutában.

Excel táblázatból adatfeltöltés (excelimporter)

Már meglévő ügyfél és számlatükör adatait a megfelelő paraméterezést követően feltöltheti a programba.

Több szállítói profil

A programban több szállítói profilt is létrehozhat. Ez abban az esetben lehet szükséges, hogy ha a cég több bankszámlaszámmal rendelkezik, illetve ha azt szeretné, hogy bizonyos bizonylatokon más szállítói adatok szerepeljenek.

NAV igazolás

Igényelhet NAV igazolást, amihez az ügyfélportálon kell bejelentkeznie.

   Terméktámogatás
Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés

Ha Kulcs-Soft szoftvert vásárol, és élő szerződéssel rendelkezik, lehetősége van a frissítések letöltésére. Fejlesztői munkánk folyamatos, mindig arra törekszünk, hogy a legjobb megoldásokat biztosítsuk ügyfeleink számára.

Törvényi változások naprakész követése

A törvényi változásokat azonnal beépítjük a szoftvereinkbe és a frissítéseket elérhetővé tesszük ügyfeleink számára. Ha ezeket letölti, biztos lehet benne, hogy a jogszabályoknak megfelelő módon végzi munkáját.

Telefonos és e-mailes segítségnyújtás

A legjobb szakértőkkel dolgozunk, legyen szó a fejlesztőinkről vagy az ügyfélszolgálati munkatársainkról. Nyugodtan fordulhat hozzánk, hogy mindig megfelelő tájékoztatást kapjon programjaink működéséről, beüzemeléséről és az alapvető jogszabályi előírásokról.

Telefonon és e-mailben 8:30-tól 17 óráig elérhetők munkatársaink, de külön díj ellenében személyes kapcsolattartót is biztosítunk ügyfeleink számára, akit a hét bármely napján, 24 órában elérhet.

Fejlesztési igények fogadása

Ügyfeleink bármikor beküldhetnek fejlesztési kéréseket, igényeket, melyeket szívesen elkészítünk, illetve beépítünk szoftvereinkbe. Ha az adott kérés szélesebb kört is érinthet, annak elérhetővé tétele mellett a fejlesztést is ingyenesen végezzük.

Ha csupán az adott cég életében használható az adott kérés, akkor fejlesztői díj ellenében van lehetőség a kért funkció lefejlesztésére.

Ügyfélportál hozzáférés

Az ügyfélportálon mindig nyomon követheti, hogy milyen státusza van előfizetésének, pontosan milyen szoftvert, illetve szoftvereket vásárolt meg tőlünk és hogy minden frissítést letöltött-e már. A portál nyitóoldalán akár személyre szabott módon is megjeleníthet az Ön által használt szoftverből kinyert információkat.

Online tudásbázis hozzáférés

Hozzáférhet a ma már sokezer oldalt felölelő Online tudásbázisunkhoz, melyben minden tudnivalót megalál az egyes programok kezelésére és a jogszabályi előírásokra vonatkozóan. Az itt található anyagokat folyamatosan frissítjük és bővítjük, és igyekszünk a lehető legrészletesebb bemutatásra annak érdekében, hogy mindig érthetőek és könnyen követhetők legyenek.

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb konstrukciót

Konstrukciók Kulcs-Számla Start Kulcs-Számla Perfekt Kulcs-Számla Prémium
Nettó ár
Kiegészítő modulok Nettó ár
Offline kimenő számla-importer modul

A kiegészítő modul biztosítja a normál kimenő számlák csv fájlformátumból történő importálását a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád számlázó funkciókat tartalmazó programváltozatába.

Ilyen igény merülhet fel többek között olyan esetben, ha külső alkalmazásban kiállított számlák tömeges programba emelésére van szükség.

Többlépcsős gyártás, szétszerelés

A dobozos szoftvergyártással kapcsolatos funkcióinak kiegészítése, kiemelt tekintettel a vevői rendelésből gyártás bizonylat készítésére, a gyártási folyamat többlépcsőssé tételére, valamint a gyártásos termék összetevőinek szállítói megrendelésére.

Gyártás bizonylat átalakítása:

A gyártás folyamatában három különböző állapot létrehozása:

  • Gyártási feladat rögzítése
  • Gyártás elindítása
  • Gyártás véglegesítése

Az állapotok szűrhetőek, így napi lekérdezések végezhetőek a gyártási folyamatok tekintetében

Gyártás bizonylat készítése vevői rendelésből:

A vevői rendelést megnyitva egy kiválasztott gyártásos termékre lehet elindítani az új gyártási bizonylatot.

Gyártásos termék összetevőinek megjelenítése a vevői rendelés összesítőn:

A vevői rendelésen lefoglalt gyártásos termék gyártásos termékként jelenik meg a vevői rendelés összesítőn. Ezen változtatunk: a fejlesztés segítségével az összetevők kerülnek megjelenítésre a vevői rendelés összesítőn.

 

 

EKÁER

Az Elektronikus Közúti Áruforgalmi Ellenőrző Rendszer és a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád összekapcsolása.

Megoldásunk segítségével EKÁER-szám igényelhető az alábbi bizonylatokból:

  • Vevői rendelés
  • Szállító rendelés
  • Szállítólevél
  • Bejövő szállítólevél

A fenti dokumentumok felvitele esetén, a véglegesítés előtt, az addig rögzített adatok alapján a NAV-honlapjáról egy gombnyomással lekért EKÁER-számot megoldásunk felviszi a dokumentumra. Az igényelt EKÁER-számok a teljes értékesítési folyamatot végigkísérik. Ha például a vevői rendelés alapján megigénylésre került az EKÁER-szám, akkor a belőle készülő célbizonylatok már szintén mind rendelkeznek az információval. AZ EKÁER-számon a szoftverbe integrált funkciók segítségével a még nem véglegesített bizonylaton, valamint a Fuvarokat tartalmazó listán keresztül is módosíthat.

A termékek adatlapján meg kell adnunk a nettó súlyt, bruttó súlyt, KN/TESZOR számot, illetve ADR (veszélyes anyag) szállítása esetén az UN-számot egyaránt. EKÁER-megoldásunk helyes működéséhez pontos ügyfélcím adatbázis szükséges. Megadható a szállítmányozó gépjármű és pótkocsi rendszáma. A bizonylatokon módosítható a kalkulált bruttó súly.

A törzsadatok alapján a rendszer figyelmeztetést küld abban az esetben, ha a jogszabályban meghatározott feltételrendszer teljesül. Így csökken a kockázata, hogy „elfelejtjük” az EKÁER-szám igénylését. További beállítások használatával pedig teljesen kizárhatóvá válik annak a lehetősége, hogy EKÁER-szám nélkül induljon el egy szállítmány. A rendszer abban az esetben is lehetőséget biztosít az EKÁER-számok iktatására, ha partnere végezte el az igénylést.

Megoldásunk használatával minimalizálni tudja az EKÁER-előírások bevezetése miatt megnövekedett adminisztrációs terheket és biztos lehet abban is, hogy a Kulcs-Soft a további jogszabályi változtatásokat is időben leköveti.

A modul segítségével a vásárolt, nem adóügyi blokknyomtatók integrációjával a programból eladott bolti értékesítések részletezve megjelennek a blokknyomtatók által készített bizonylaton.

Az értékesített tételeket így egy összegben be lehet ütni a pénztárgépbe, mert a tételes listát a blokknyomtató áfagyűjtőnként összegzi és kiadja. A kinyomtatott nyugtarészletező szélessége 80 mm.

Ha szeretne beazonosítani és nyomonkövetni egyes termékcsoportokat és egyedi termékeket, egyszerűen megteheti a LOT, szín, méret, szavatosság modul segítségével.

A gyári számokon kívül LOT számmal/Sarzs számmal, szavatossági idővel és méret, szín osztálybasorolással illetheti termékeit. A kiválasztott információkat a bizonylatokon is megjelenítheti és szabadon meghatározott szűréssel bármikor lekérdezheti.

Funkciók:

Korlátlan rögzíthető ismérv

Korlátlan számú méret osztályt és osztályonként korlátlan számú ismérvet rögzíthet és kezelhető a programban.

Kitöltési segéd

A gördülékenyebb termék egyed információ adminisztrációjának megkönnyítésére egy kitöltési segéd is rendelkezésére áll.

Jelentések

Személyre szabható formátumú és tartalmú termék egyed riportok lekérdezésére és exportálására is lehetősége van.

LOT szám/Sarzs szám kezelés

Szabadon alakítható alfanumerikus gyári szám és LOT szám/Sarzs szám kezelés is elérhető a termék egyedek, vagy kötegek azonosításához.

Szavatossági idő kezelés

Szavatossági dátumot rendelhet egy termékhez, vagy termékhalmazhoz a szavatossági idő használatának aktiválása után. Ez lehetővé teszi, hogy a termékegyedeket szavatossági idő figyelembe vételével kezelje. Jellemzője, hogy a bizonylat tételben szereplő mennyiség szavatossági dátummal azonosítható és tovább részletezhető mennyiségekre vonatkozóan. A bevételezések során termék egyedekhez rendelt szavatossági idő alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, mely termékek bizonylatolását szeretné elvégezni.

Méretbesorolás kezelés

Amennyiben termékeit méretezés alapján sorolja be, a termékmennyiségek mozgásakor (be- és kimenő irány is), megadhatja, hogy milyen méretű készletből történjen a mozgás. Ez a funkció kombinálható a színbesorolás kezelésével.

Színbesorolás kezelés

Ha a termékeket szín alapján sorolja be, a termékek mozgásakor megadhatja, hogy mely színekből álló készletek esetén történjen mozgás. Jellemzője tehát, hogy a szín besorolással különböztethetők meg a termék egyedek a bizonylattételek kezelése során.  A bevételezésekben termék egyedekhez rendelt színbesorolás alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, melyik termék egyedekre vonatkozik az adott bizonylat.

Nyomtatási lehetőség a bizonylatokon

A termék egyed információkat a bizonylatokon is feltüntetheti.

Termék egyed információk megjelenítése

Termékenként, raktáranként és bizonylatonként is megjelenítheti a termék egyed információkat.

A Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Európai Megállapodás (ADR) szerinti okmányok kiállítása és nyilvántartása lehetségessé vált az alap programokhoz illeszthető modul segítségével.

A modul lehetőséget biztosít a termékek ADR szempontból fontos jellemzőinek már a termék adatlapon történő rögzítésére. Így ez alapján a programban kiállított szállítóleveleken automatikusan megjelenik a szükséges információ a kapcsolódó adattartalommal. Itt kulcsfontosságú szerep jut az okmányoknak, hiszen azok adminisztratív hibája a szállítás zavartalan lebonyolítását akadályozhatják meg. A modulnak köszönhetően mindig szabályos dokumentumokat állíthat ki gyorsan és egyszerűen.

Megvásárolható a következő termékekhez:

  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

A kiszerelés modul biztosítja, hogy a beszerzéseket, raktárközi mozgásokat, vagy értékesítés során a termékmennyiségeket az adott helyzetben leginkább megfelelő kiszerelésben dokumentálhassa. A másodlagos mennyiségek beállítása után a bizonylatkiállítások, lekérdezések során a különböző kiszerelésekben is elérhető adatok nagyban megkönnyítik a készletkezelés ügyvitelét.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

A készletértékfeladás modul lehetőséget biztosít a tételes ellenőrzésre, mivel meghatározhat egy külön napló a készletkönyvelési tételek fogadásához. Továbbá a gyártási folyamatokkal rendelkező ügyfeleink részére is teljes körű megoldást nyújt, hiszen minden gyártott termék főkönyvi könyvelését is automatikusan rögzíti az adatátadással.

A modul használatával egy meghatározott időszakot tud feladni a könyvelés felé, így már azonnal, teljesen automatikusan könyvelődik minden készletkezelést érintő bizonylat. Ezzel rengeteg időt spórolhat meg, hiszen csökkennek a könyvelési munkák, valamint egyszerűsödnek az ellenőrzési feladatok.

A készletkönyvelési bizonylatokat bármikor feladhatja közvetlenül a könyvelő szoftverbe, ahol így azonnal átfogó képet kap cége eredményéről. Egyedi főkönyvi számot tud rendelni a készletmozgató bizonylatok mozgásneméhez, így könyvelését a törvényi előírásoknak megfelelően rögzítheti már a bizonylatok elkészítésének pillanatában.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Készlet Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékehez.

 

A költségfelosztás modul a költségek termékekre való rávetítésében és ezáltal az eladási árak meghatározásában lehet segítségére. Használatával teljesen pontosan követheti, hogy egy adott termék beszerzése mennyibe került, így nem fordulhat elő, hogy olyan árat ad meg, mely már veszteséget termelne cége számára. Figyelembe vehet mennyiséget, összeget, nettő vagy bruttó súlyt vagy egységárat is a ráosztás során.


Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

Az AdatPont szolgáltatás segítségével, bárhol-bármikor tájékozódhat ügyviteli rendszerének főbb számairól. Különböző vezetői riportok, lekérdezések érhetőek el online felületen keresztül.

Mindig megnézheti vállalkozása legfontosabb kimutatásait, akár az irodán kívül a mobiljáról. Könnyítse meg a feladatait, legyen naprakész az AdatPonttal!

Riportok, amelyek segítik a vezetői munkáját:

  • Értékesítési árbevétel - Az aktuális időszakban kiállított számlák nettó összértéke. Napi, havi valamint éves bontásban.
  • Vevői kintlévőség - Az összes kimenő számla aktuális kiegyenlítetlen bruttó összesen értéke.
  • Szállítói tartozás - Az összes bejövő számla aktuális kifizetetlen bruttó összesen értéke.
  • Pénzkészlet egyenleg - Pénztárak és bankok forintosított összesen értéke.
  • Nyitott rendelések - Nyitott vagy részben teljesített vevő rendelés bizonylatok összesen száma.
  • Minimum készlet - Minimum készletüknél kevesebb raktár készlettel rendelkező termékek összesen száma.
  • Kiállított számlák - Aktuális évben kiállított számlák összesen száma.
  • Készletérték - Összes készlet összes termékének összesen nettó értéke.
  • Hitelkeret - TOP 5 hitelkeret tartozás.
  • Nyitott rendelések listája - Első 15 nyitott vagy részben teljesített vevő rendelés szállítási határidő alapján.
  • Szállítói részletes tartozás - Az összes bejövő számla aktuális kifizetetlen bruttó összesen, lejárt és nem lejárt értéke.

* A feltüntetett lista nem tartalmazza az összes Adatkártyát, ezeken felül elérhetőek még további kimutatások is.

Az Online Számla letöltés lehetővé teszi, hogy a program letöltse a bejövő számlákat a NAV online felületéről. A modul segítségével csoportosan lekérdezhetők a partnereik által kiállított számlák, akár néhány kattintás segítségével.

A modulnak köszönhetően a programban elérhetővé válik egy úgynevezett Kiszedési Lista, amit a szoftverben a nyitott vevői rendelések alapján készíthet el. Ennek köszönhetően egyszerűen nyomon követhető a kiszedési listán szereplő termékek kiszedési állapota.

A modul segítségével megoldott a számlák e-mailben való kiküldése, melynek köszönhetően egyaránt spórolhat időt és pénzt is!

Válassza az E-számla modult, mert

  • a számlakiállítás ugyan olyan egyszerű marad
  • nincs szüksége nyomtatásra – ezzel sok pénzt takaríthat meg
  • nincsen fizikai tárolási kötelezettsége – többet nem kell manuálisan lefűznie a számláit, valamit nem foglalják a helyet sem
  • a partnerei egyszerűen, modern megoldással, elektronikus formában, e-mailben kapják meg a számlát
  • az E-számlákat a partnerek akár rövidebb idő alatt is kifizethetik
  • nincs szüksége E-számlát hitelesítő cégre, mindent a Kulcs-Soft rendszerében tud kezelni

 

Az értékesítés modullal nyomon követi és kontrollálja értékesítési folyamatait az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig. Programjában egyben látja az Értékesítési lehetőséghez tartozó bizonylatokat és minden információhoz könnyen hozzáfér, hogy még nagyobb rálátása legyen az ügyek státuszára.

Kiegészítő hardverek Nettó ár
Pénztárgépek

Rendszerünkkel kompatibilis eszközök: 

  • Micra Jota S online pénztárgép
  • SAM4S NR-440 online pénztárgép

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Gyűjtős vonalkód-olvasó

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Cipherlab CL8000

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Vezetékes vonalkód-olvasók

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Symbol LS2208 USB
  • Symbol LS2208 PS2

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Godex G300 203 dpi

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Bixolon SRP-350 III.

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Datecs DPP350C - BT

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Irány a pénztár!

Kulcs-Számla Demó letöltése

Próbálja ki kötelezettségek nélkül szoftverünk bemutató változatát!  Az ingyenesen telepíthető demó változatban meggyőződhet a program tudásáról, előnyeiről. 

  • Hiányzó vagy helytelen válasz
    Kérjük, töltse ki ezt a mezőt helyesen!
Ez a változat érdekel leginkább: