Kulcs-Soft
Ebben a kategóriában nincs talált
További találatok megtekintése

Az egyszerűsített adminisztráció új korszaka – Megújult a Kulcs-Ügyvitel!

2024.11.19.

Még mindig órákat vesztegetsz el manuális adminisztrációval? A megújult Kulcs-Ügyvitel jelentős fejlesztéseket kínál azoknak a vállalkozásoknak, amelyek egyszerűsíteni szeretnék mindennapi ügyviteli folyamataikat. Felejtsd el a hibák miatti fejfájást, és szabadíts fel értékes időt automatizációval és modern technológiai megoldásokkal. Mutatjuk, hogyan!

A Kulcs-Soft modern könyvelési, ügyviteli és bérszámfejtési rendszerek fejlesztésével foglalkozik. Célunk a vállalkozások mindennapi működésének megkönnyítése. 35 éves tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel támogatjuk több mint 10.000 ügyfeleinket az adminisztrációs folyamatok egyszerűsítésében és megbízható automatizálásában. Ha még nem vagy biztos benne, hogy céged profitálhat-e egy ügyviteli rendszer bevezetéséből, olvasd el korábbi cikkünket, amiben pont erre a kérdésre keressük a választ. 

Miért újítottuk meg a Kulcs-Ügyvitelt?

Az adminisztráció egyszerűsítése és ezzel a vállalkozások életének megkönnyítése mindig is elsődleges célunk volt, és ezt a megújult Kulcs-Ügyvitel még inkább támogatja. Modern technológiai fejlesztésekkel lehetővé tesszük, hogy az üzleti folyamatokat még gördülékenyebben és gyorsabban kezelhesd. Nézzük is meg közelebbről!

Mit kínál a megújult ügyviteli szoftver?

Megújult ügyviteli szoftvercsaládunk automatizált funkcióinak köszönhetően nemcsak időt takaríthatsz meg, de csökkentheted a hibák lehetőségét is. 

  • Az online funkciók révén bárhonnan hozzáférhetsz az adatokhoz, legyen szó számlázásról vagy ügyviteli feladatokról, köszönhetően az Ügyvitel Online és az Adatpont funkcióknak. A megújult Távszámla funkció gyors és kényelmes számlázást biztosít, míg a PSD2 funkció automatikusan párosítja a banki tranzakciókat a bizonylatokkal.
  • Az értékesítés támogató modulunk lehetővé teszi a megrendelések, bizonylatok, ajánlatok nyomon követését egy felületen, és segít az ügyfélkommunikáció automatizálásában is. A személyre szabható felület biztosítja, hogy mindig a legfontosabb információk legyenek kéznél. Így egy helyen, átláthatóan kezelheted az összes folyamatot, az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig. 
  • A Shoprenter és UNAS webshop integrációk segítségével könnyedén automatizálhatod a készletkezelést és a számlázást webshopodban. Emellett a futárszolgálatok, mint a Foxpost, MPL és GLS rendszerek integrációja egyszerűsíti a csomagfeladást és a rendeléskövetést, hiszen minden adat közvetlenül egy helyen elérhető.
  • További fejlesztéseink közé tartozik a Szerviz és munkalap modul, amely segítségével könnyedén nyomon követheted a szerviz tevékenységeket, valamint a DRS (MOHU) modul, amely csökkenti az adminisztrációs terheket. Az adattörlő kód funkció és a másodlagos cikkszám kezelés szintén fontos újítások, amelyek segítik a termékek nyilvántartását és értékesítését. A bejövő számlák jóváhagyása értékhatár alapú jóváhagyási folyamatokat kínál, míg a szállítói árajánlat kezelés lehetővé teszi az árajánlatok nyomon követését.

Miben jobb a megújult Kulcs-Ügyvitel?

Automatizáció és átláthatóság? Erre szükséged van, ha webshopot üzemeltetsz! Az e-kereskedelem világában minden másodperc számít, különösen, ha a költséghatékonyságról van szó. A Kulcs-Ügyvitel valós idejű készletfrissítést biztosít, így nincs több manuális adminisztráció, csak sima, gyors működés. Egy automatizált rendszerrel 30-50 másodpercet spórolsz egy-egy rendelésen. Több száz, vagy akár több ezer rendelés után ez komoly időnyereséget jelent, nem beszélve arról, hogy a forgalmi adatok és árképzések mindig naprakészek lesznek. 

Példa: egy designer ruhákat forgalmazó webáruház napi több száz rendelést kezel. A Kulcs-Ügyvitel automatikusan frissíti a készletinformációkat, amint egy rendelés beérkezik, ezzel kiküszöbölve a készlethiány miatti kellemetlen helyzeteket. Ráadásul az értékesítési adatok és jelentések automatikusan frissülnek, így a cég mindig pontosan látja, mely termékek fogynak gyorsan, és ennek alapján azonnal tudja módosítani az árakat, akciókat, és készletbeszerzéseket.

Teljes értékesítési folyamatok egy helyen? Igen! 

A megújult Kulcs-Ügyvitel mindent egyetlen platformon kezel. Megrendelések, ajánlatok, számlák – minden átlátható és testreszabható felületen érhető el. Automatizálhatod az ügyfélkommunikációt is: a rendszer automatikusan küldi az emaileket és válaszokat, így nem kell kézzel vesződni minden lépésnél. Ráadásul a személyre szabható felületnek köszönhetően pontosan azokat az információkat látod, amelyek valóban fontosak neked, hogy még hatékonyabban zárhass le egy-egy értékesítést.

Képzelj el egy bútoráruházat, amely naponta több tucat megrendelést kezel. A Kulcs-Ügyvitel segítségével automatikusan követhetik a megrendeléseket, és egyetlen felületen kezelhetik a számlázást, szállítási információkat és raktárkészletet. Ez gyorsabb ügyintézést és kevesebb hibát jelent, ráadásul az ügyfelek is gyorsabban kapják meg a megrendelt termékeket. És tudjuk jól, hogy egy elégedett ügyfél több új ügyfelet hoz, ami a vállalkozás növekedéséhez vezet.

Hibrid hozzáférés?

Nálunk a rugalmasság és biztonság kéz a kézben jár! A Kulcs-Ügyvitel megoldása ötvözi a telepített szoftver erejét a felhő kényelmével. Komplex feladatok? Nem gond – a telepített program kiválóan kezeli az összetett és bonyolult folyamatokat. De ha épp úton vagy, a felhőalapú funkcióinkkal bármikor hozzáférhetsz a számláidhoz, megrendeléseidhez. Az Adatpont révén valós időben követheted pénzügyeidet, az Online Ügyvitellel pedig bármikor, bárhol kezelheted a dokumentumokat, akár online, akár offline. 

Vegyünk példának egy gyógyszergyártó céget, ahol az értékesítő kollégák gyakran úton vannak, és kórházakat, rendelőket vagy patikákat látogatnak. A Kulcs-Ügyvitel hibrid hozzáférésével a terepen dolgozó orvoslátogató munkatársak bármikor hozzáférhetnek az aktuális készletinformációkhoz és rendelési adatokhoz a tableten keresztül. Gyorsan kiállíthatják a szükséges számlákat vagy éppen megrendeléseket adhatnak le.

Miért most érdemes váltani?

megújult Kulcs-Ügyvitel most 30%-os kedvezménnyel (részleteket megtalálod a Kulcs-Soft weboldalán) érhető el minden új ügyviteli programra és modulra. Ezzel a kedvezménnyel most kivételes áron juthatsz hozzá a legmodernebb technológiai megoldásokhoz, amelyek segítenek optimalizálni a vállalkozásod működés

A bevezetést szakértői csapatunk segíti, akik minden lépésnél támogatást nyújtanak, hogy a váltás zökkenőmentesen történjen. Az új program könnyedén bővíthető, moduláris felépítésének köszönhetően bármikor hozzáadhatsz új funkciókat a vállalkozásod igényei szerint.

Ingyenes demó és támogatás

Ha érdekel a Kulcs-Ügyvitel, most ingyenes demóval is kipróbálhatod, amelyben a prémium funkciókat is elérheted. Szakértőink segítenek a legmegfelelőbb csomag kiválasztásában, így biztos lehetsz benne, hogy a szoftver pontosan illeszkedik vállalkozásod igényeihez.


 

Szerző: Mándó Milán
 
"Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!"
 

Dátum: 2024.11.19.