Kulcs-Soft
Ebben a kategóriában nincs talált
További találatok megtekintése

Kulcs-Számla és Készlet

Számlázó és készletnyilvántartó program.
Biztosítja az értékesítés, beszerzés és a kapcsolódó folyamatok naprakész nyilvántartását.

Szoftverünk felkészült a NAV Online Számlázó bekötésre

Szoftverünk felkészült a NAV Online Számlázó bekötésre
Törvényi előírásoknak megfelelő szoftver

30% kedvezmény limitált ideig!

Számlázó és készletkezelő programjaink és moduljaink a következő rövid időszakban rendkívüli áron érhetők el. Vásároljon most, ne maradjon le!

* Ajánlatunk visszavonásig érvényes, más kedvezménnyel nem összevonható. Nem vonatkozik bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra, valamint hardver vásárlásra sem.

 


Ez az amit keres?

Ideális választás a Kulcs-Számla és Készlet, ha az alábbiak közül bármelyik igaz Önre.  

  • A számlázást és azzal összehangoltan, egy programon belül, cége raktározott javainak nyilvántartását is fontosnak tartja
  • Időt szeretne nyerni az értékesítési és beszerzési folyamataihoz kapcsolódó adminisztratív munka gyorsításával
  • Fontos tényező cége működésében a raktározott, megrendelt, kiszállításra váró termékek hatékony kezelése
  • Csökkentené a számlázáshoz, leltározáshoz, és egyéb ügyviteli folyamatokhoz kapcsolódó költségeit
  • Egyszerűen szeretné követni vállalkozása aktuális pénzügyi helyzetét és raktárkészlet adatait 
  • Megbízható partnert keres, aki garantálja a jogszabályi előírásoknak megfelelő szoftvert
  • Könnyítené üzletviteli feladatait szakértő támogatás igénybevételével
  • Könyvelőjének, partnereinek igényes, helytálló dokumentumokkal és pontos kimutatásokkal szolgálna

 

Nézzen bele a Kulcs-Számla és Készletbe!

Egyszerű használat, színvonalas dokumentumok, praktikus kimutatások.  

Fontos, hogy a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése mellett, otthonosan érezze  magát a programban és szeresse a használatát és az elkészített dokumentumokat, kimutatásokat. 

 

Webáruházat is kezel, Önnek ajánljuk Szinkron megoldásainkat:

A Webszinkronokkal összeköttetést alakíthat ki a Kulcs-Soft számlázó és készletkezelő szoftverei, valamint webes alkalmazások között. Ennek köszönhetően a két szoftver automatizáltan adatot cserélhet egymással.

Az összekötés előnyei:

Az adatok automatikusan szinkronizálódnak a rendszerek között, ezért

  • a webes rendelések automatikusan bekerülnek a programba.
  • a raktárkészletek automatikusan felkerülnek a webáruházba (pontos, vagy becsült készlet).
  • a webáruházban megjelenhetnek számlák és bizonylatok, így az portál jelleggel is üzemelhet.
  • lehetővé teszi automatikus számlázási rendszerek kialakítását.

 

Amennyiben szinkron megoldásainkkal kapcsolatban további információra van szükség, szakértő kollegánik készségesen állnak rendelkezésre a +36 1 336 5300-as telefonszámon.  

 

Hogy érdemes választani?

Ellenőrzőlistánk segít, hogy a megfelelő számlázó és készletkezelő program mellett döntsön.

Tudja folytani a munkát számlázó és készletkezelő programjában, ha cége fejlődésével a jelenleginél összetettebb elvárásai lesznek ügyviteli megoldásával szemben?

  • Igen. A legkisebb számlázó és készletkezelő program változattal is kezdhet, ha az a számlázási és készletkezelési folyamatait kiszolgálja. Ha több számlázási, vagy raktárkészlet kezelési funkcióra, bizonylatra, pénznemre, nyilvántartott raktárra lesz szüksége, a Kulcs-Számla és Készletet adatvesztés nélkül nagyobb számlázó és készletkezelő programra bővítheti.

 

Szeretne lépést tartani a gyorsan fejlődő világ technológiáival? Ebben is segítséget nyújt Önnek a Kulcs-Soft.

!!!ÚJDONSÁG!!! ONLINE BEJÖVŐ SZÁMLA LETÖLTÉS

Új modulunkkal a piacon elsők közt valósítottuk meg a bejövő számlák letöltését a NAV Online Számla felületéről. Komplex ügyviteli megoldást kínálunk, amellyel minimálisra csökkentheti az adminisztrációval járó időt. 

Használja ki a lehetőséget: legyen elsők közt, akik megkönnyítik vele napi munkájukat!

Részletekről érdeklődjön kollégáinknál!

 

A felhő alapú szolgáltatásoké a jövő, ebbe az irányba megy a világ, az elmúlt évek tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy azok a vállalkozások tudnak megfelelő ütemben fejlődni, akik megelőzik a versenytársaikat az innovációk terén.

Felhő IT Üzemeltetési szolgáltatásunkat Önnek ajánljuk, ha:

  • Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről rugalmasan szeretne hozzáférni szoftvereihez
  • Nem akar a telepítésekkel, frissítésekkel, mentésekkel foglalkozni
  • Biztonságos helyen szeretné adatait tárolni, mindezt pedig folyamatosan nyomon követni
  • Szeretné elkerülni a drága szerver üzemeltetést és a váratlanul jelentkező javításokat
  • Tervezhető költségeket szeretne tapasztalt szakértői támogatással
  • Szeretné gyorsan, egy kattintással elérni minden szoftverét

 

Felhő szakmai leírását megtekintheti itt: Kulcs-Felhő IT Üzemeltetés

Amennyiben a felhő IT üzemeltetéssel kapcsolatban további információra van szükség, szakértő kollegánk készségesen áll rendelkezésre a +36 1 336 5300-as telefonszámon.

Tudásszintje sokrétűen és könnyen bővíthető.

 

Modern kiegészítő megoldásokkal is tudja növelni értékesítési és beszerzési folyamatainak hatékonyságát és ezzel vásárlói kiszolgálásának színvonalát?

  • A vonalkód olvasó, a mobil lekérdező portál, a távnyomtatás és további kényelmi és funkcionális lehetőségek, kiegészítő eszközök használata profi, gyors és pontos információkat és könnyű adminisztrációs munkát biztosít. A Kulcs-Számla és Készlet szoftverhez kapcsolhatók olyan megoldások, melyek a kereskedelmi folyamatokat megkönnyítik, ezzel támogatják Önt a minőségi vállalkozás irányításban.

 

Kezelése tovább egyszerűsíthető modern kiegészítő eszközökkel és megoldásokkal.

 

Saját webáruházának ügyviteli hátterét, számlázását, raktárkészlet nyilvántartását meg tudja oldani a Kulcs-Számla és Készlettel?

  • Az internetes vásárlásokból stabil bevétel csak pontos megrendelt mennyiség nyomon követéssel és precíz készletezési információkkal érhető el, nem is beszélve a jogszabályi előírásoknak megfelelő, gyors számlázásról. A minimális készletszint beállításával könnyen áttekinthető, hogy milyen termékből kell utánpótlást rendelni, úgy, hogy a teljesítésre váró vevői kiszállítások rendben legyenek.A beérkező megrendelések és azok kiszállítási hátterének adminisztrációja, valamint a vásárlások kiszámlázása egyszerűen megoldható az integrált számlázást és raktárkészlet kezelést biztosító programban.

Integrált számlázási és készletkezelési program, ami maximálisan megfelel a jelenkori elvárásoknak.

 

Támogatja a Kulcs-Soft abban, hogy a számlázó és készletkezelő szoftver egyes változatai és kiegészítő lehetőségei közül biztosan a szükségeset válassza?

  • Az oldalon található leírások, képek, funkciótáblázat mellett, valamennyi funkció kipróbálható a demó feltelepítésével. Ezt mindenképp ajánljuk, hogy megtapasztalja a Kulcs-Számla és Készlet hangulatát. Természetesen tudjuk, hogy az Ön ideje is véges, vagy a próbálgatás helyett jobban szereti, ha valaki megmutatja, mire képes a program. Ha így van, ne késlekedjen, írjon nekünk, vagy hívjon bennünket, mert a választásban készségesen segítenek kollégáink és ez Önnek semmiféle vásárlási kötelezettséget nem jelent. 

 

Választ kap minden, az integrált számlázó és raktárkészlet kezelő programmal kapcsolatosan felmerülő kérdésére.

Mennyibe kerül?

A Kulcs-Számla és Készlet három különböző tudásszintű változata közül választhat.

A vállalkozása igényeit kiszolgáló számlázó és raktárkészlet kezelő program villámgyorsan kitermeli az árát.

Vásárlás előtt kipróbálhatja a számlázó és készletkezelő program demó változatát, ha pedig kérdése van, vagy egyszerűen csak gyorsabban szeretne döntést hozni, forduljon kollégáinkhoz, akik készségesen segítenek Önnek.

 

Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
Jellemző funkciók
Valutakezelés
Vevői megrendelés
Árszabályok
Árrés nyilvántartás
Fizetési felszólítás
Fordított adózású bizonylatok kezelése
Szoftverünk felkészült a NAV Online Számlázó bekötésre
További funkciók
Nettó ár
Kulcs-Számla és Készlet Prémium
Jellemző funkciók
Korlátlan felhasználó
Jogosultságok kezelése
Korlátlan raktár
Gyártás és szétszerelés
Receptúra kezelés
Szállítói megrendelés
Árrés információk számlázás közben
Szoftverünk felkészült a NAV Online Számlázó bekötésre
További funkciók
Nettó ár
Kulcs-Ügyvitel Prémium
Jellemző funkciók
Ügyfélszolgálati támogatás és jogszabálykövetés
Integrált számlázás, készletkezelés, házi pénztár
Bizonylatokhoz kapcsolódó állapotjelentés küldése
Univerzális bankimport
Webáruház integráció
Moduláris bővíthetőség
Rendszeres bizonylatok készítése
További funkciók
Nettó ár

Mit kap a számlázó és készletkezelő szoftvere megvásárlásakor?

A Kulcs-Számla és Készlet birtokosaként, nem csak egy számlázó és készletkezelő programmal lesz gazdagabb.

  • Kulcs-Soft számlázó és készletkezelő programot
  • A számlázó és készletkezelő program már a demó letöltésekor az Ön gépére kerül. A vásárláskor kapott termékszám segítségével hozhatja létre saját cége adatbázisát a programban.

 

  • Egy év teljeskörű terméktámogatást
  • Jogi szabályozások változásának naprakész követése: A programokból mindig a legfrissebb jogszabályi előírásoknak megfelelően működő verziót használhatja. Időben gondoskodunk róla, hogy számlázója frissítő változatát birtokba vegye.
  • Technikai és funkcionális frissítések: A jogszabályi változások követésén felül újabbnál újabb, a napi munkát megkönnyítő funkciókkal bővülnek programjaink.
  • Ügyfélszolgálati tanácsadás: Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:30-tól 17 óráig biztosít szakértő segítséget. Emellett e-mailben feltett kérdéseikre is választ kapnak.
  • Online tudásbázis: Folyamatosan bűvülő szakmai portálunkon képekkel illusztrált, részletes szakmai és programhasználati leírásokkal támogatjuk munkáját. 
  • Ügyfélportál hozzáférés: Az Önre vonatkozó valamennyi fontos információ megtekinthető ügyfélportál fiókjában. A személyre szabott ajánlatokon kívül, itt megtalálja aktuális terméktámogatási szerződéseit, lejáratuk esetén pedig megújíthatja azokat.

Hogyan használja?

Első pillanattól segítjük, hogy a Kulcs-Számla és Készlet hasznot hozzon Önnek.

Egy helyesen beállított és bevezetett raktárkészlet kezelő program garantálja, hogy könnyű legyen rendet tartani vállalkozásában.

Szeretne lépést tartani a gyorsan fejlődő világ technológiáival? Ebben is segítséget nyújt Önnek a Kulcs-Soft.

A felhő alapú szolgáltatásoké a jövő, ebbe az irányba megy a világ, az elmúlt évek tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy azok a vállalkozások tudnak megfelelő ütemben fejlődni, akik megelőzik a versenytársaikat az innovációk terén.

Felhő IT Üzemeltetési szolgáltatásunkat Önnek ajánljuk, ha:

  • Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről rugalmasan szeretne hozzáférni szoftvereihez
  • Nem akar a telepítésekkel, frissítésekkel, mentésekkel foglalkozni
  • Biztonságos helyen szeretné adatait tárolni, mindezt pedig folyamatosan nyomon követni
  • Szeretné elkerülni a drága szerver üzemeltetést és a váratlanul jelentkező javításokat
  • Tervezhető költségeket szeretne tapasztalt szakértői támogatással
  • Szeretné gyorsan, egy kattintással elérni minden szoftverét

 

Felhő szakmai leírását megtekintheti itt: Kulcs-Felhő IT Üzemeltetés

Amennyiben a felhő IT üzemeltetéssel kapcsolatban további információra van szükség, szakértő kollegánk készségesen áll rendelkezésre a +36 1 336 5300-as telefonszámon.

Szolgáltatási díjak

Szolgáltatás jellege Feltétel Szolgáltatási díj Mennyiségi egység
Távoli asztal minden megkezdett 30 perc után számlázunk 24.000 Ft + áfa /óra
Szakértői óradíj* 8:30-17:00 között 24.000 Ft + áfa /óra
Budapesti kiszállási díj egyszeri díj, irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén belül 25.000 Ft + áfa /alkalom
Vidéki kiszállási díj irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén kívül, oda-visszaútra 210 Ft + áfa /km
Kiküldetési díj vidéken tartózkodás esetén a szakértőink helyben töltik az éjszakát 30.000 Ft + áfa /fő/éj
Verziópótlási adminisztrációs díj régi telepítő kiküldése terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleinknek 24.000 Ft + áfa /verzió

 *Prémium ügyfélszolgálat esetében a szakértői óradíj 35.000 Ft/óra

Új Kulcs-Soft program vásárlása esetén az alábbi szolgáltatásainkkal tudjuk nyújtani

Programtelepítés

A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre.

A szolgáltatás előnye: A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre. A telepítés során esetlegesen felmerülő problémák azonnali és szakszerű megoldása. A feltelepített program(ok)ban a működéshez szükséges (hálózati, tűzfal és egyéb) beállítások elvégzése. Automatikus mentésfolyamatok beállítása. A telepített programok azonnali használatba vételének szakszerű biztosítása.

A szolgáltatás előnye: segítségünkkel megszabadul az esetleges hibás telepítésektől, informatikus szakemberek megbízásától, a telepítéshez szükséges rendszer- és beállítási ismeretek szükségességétől. Ki ismerné jobban a Kulcs-Soft programok telepítési követelményeit és beállításait, mint a Kulcs-Soft munkatársai?

Megjegyzés: a számítógépes hálózat kiépítését nem tartalmazza a szolgáltatás, arról külön egyeztetés szükséges!

A szolgáltatás időtartama: Az informatikai rendszertől függ, legalább 1 óra.

Paraméterezés

Elvégezzük az alapvető beállításokat, testreszabjuk a törzsadatokat és kiosztjuk a jogosultságokat a vezetőkkel való egyeztetéseknek megfelelően.

A szolgáltatás leírása: Az alapbeállítások elvégzése, a törzsadatok testreszabása és a jogosultságok kiosztása - akár a korábbi vezetői egyeztetésen meghatározottak szerint. Amennyiben a szolgáltatást megelőzte egy korábbi rendszerből történő adatimport, a konvertált adatbázis(ok) betöltése. 

A szolgáltatás előnye: Szakértő munkatársaink elvégeznek Ön helyett minden olyan rendszer paraméterezést, melynek beállítása a későbbiekben a teljes rendszer működésére is kihathat. Mindezt azzal a szükséges rutinnal és felkészültséggel, melyet a Kulcs-Soft biztosíthat Önnek. 

A szolgáltatás időtartama: A rendszertől és a speciális paraméterektől függ, legalább 1 óra.

Oktatás

Kifejezetten a programhasználatra irányuló oktatást is tartunk a bevezetés során, ahol a programok funkcióit, lehetőségeit ismertetjük meg részletesen és segítünk azok megtanulásában és begyakorlásában is. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás leírása: A programfunkciók, lehetőségek, munkafolyamatok részletes ismertetése és begyakorlása cégvezetés és a programo(ka)t kezelő alkalmazottak számára. A rendszer használatával kapcsolatos kérdések szakszerű, gyakorlatias megválaszolása, a napi munkarutin kialakítása a program(ok)ban. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás előnye: A Kulcs-Soft szakértői magas színvonalon és teljes alapossággal adják át az évek során összegyűjtött ismereteiket a programkezelésről, a rendszerben alkalmazható tippekről és trükkökről, valamint a kezelési rutinról - amivel Ön és munkatársai felbecsülhetetlen előnnyel kezdhetik meg a program(ok) használatát 

A szolgáltatás időtartama: A használt program(ok)tól függ, legalább 4 óra.

A későbbiekben belépő új munkatársak felkészítésére, illetve kiegészítő jellegű oktatásra is van lehetőség külön díjazás ellenében.

Rendszerkövetelmények

Felhasználói oldalon

Internet kapcsolat: Szükséges
Operációs rendszer: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 verziók (1607, 1703, 1709, 1803, 1809, 1903, 1909)
Processzor: 1 GHz-es vagy annál gyorsabb processzor.
Memória: 1 GB vagy annál több.
Monitor: 1024 x 768 vagy nagyobb felbontású képernyő, legalább 16bit színű megjelenítő
Tárterület: 200MB merevlemez terület

Szerver oldalon, hálózatos használat esetében

Operációs rendszer: Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 (64bit kiadás), Windows Server 2016, Windows Server 2019
Memória: 2GB, de 4 GB ajánlott!

Javaslatunk

Ha bizonytalan az Önök cégénél működő számítógépek felkészültségét illetően, javasoljuk, hogy kérje IT-munkatársainak segítségét, illetve vegye fel kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal a bevezetés megkezdése előtt, hogy ne érje kellemetlen meglepetés.

Program funkciók listája

Válassza ki az Önnek megfelelő csomagot: PerfektPrémiumÜgyvitel Prémium
   ÚJDONSÁGOK
Rendszeres bizonylatok készítése

Az előre rögzített ciklusok szerint felgyűjthetőek az adott időszakra vonatkozó szerződések, melyekből lehetőség van automatikusan bizonylatok kiállítására.

Bejövő szállítólevél importer

A kiegészítő modul biztosítja a normál bejövő szállítólevelek fejléc és tétel adatainak - meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Ügyvitel termékcsalád megfelelő programváltozatába történő importálását.

Kimenő szállítólevél importer

A kiegészítő modul biztosítja a normál kimenő szállítólevelek fejléc és tétel adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Ügyvitel termékcsalád megfelelő programváltozatába történő importálását.

Szállítói rendelés importer

A kiegészítő modul biztosítja a normál szállítói rendelések fejléc és tétel adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Ügyvitel termékcsalád megfelelő programváltozatába történő importálását.

Univerzális bankimport

A funkció lehetőséget nyújt előre meghatározott CSV struktúra alapján bármilyen spektrából vagy elektrából bármilyen bankbizonyalt beimportálására az ügyvitel szoftverbe.

Keskeny bizonylat

A funkció lehetőséget biztosít a hordozható mobil eszközökről történő számla nyomtatására, elősegítve ezzel a mozgó értékesítést.

Állapotjelentés küldése

A bizonylatoknál a további adatokhoz írt információk a belső levelezési rendszeren keresztül - állapotjelentés formájában - továbbíthatóak a programban bejegyzett  munkatársak felé.

Mennyiség ellenőrzés vonalkód gyűjtővel

Amennyiben vevői, szállítói rendelésből, raktári kivétből, bevétből készül valamilyen kiadási-beszerzési bizonylat, akkor az új funkció segítségével vonalkód gyűjtővel ellenőrizhető a mennyiség (illetve a kettő közti különbözet). 

   Számlázás
Proforma számla, Díjbekérő számla

Ha csökkenteni, illetve minimalizálni szeretné kintlevőségeit, érdemes lehet a proforma számlát használnia, mert ennek köszönhetően csak akkor kell szolgáltatnia, ha az ügyfél már fizetett. A pro forma (más néven proforma, vagy díjbekérő) egy olyan bizonylat, melyet a megrendelést követően az eladó küld a vevő részére, ami alapján a vevő kifizetheti az általa rendelt termék vagy szolgáltatás ellenértékét. Fontos viszont, hogy annak ellenére, hogy külalakban és tartalomban is nagyon hasonlít a számlához, valójában nem számla, azt nem helyettesíti.

   

 
Bejövő számla

Függetlenül attól, hogy szállítói vagy költségszámlákról van szó, a programban rögzítheti és nyilvántarthatja bejövő számláit, valamint utólag is listázhatja őket.

Kézi számla

Rögzítheti és nyilvántarthatja kézi számláit is a programban, ez a bevallások, kimutatások készítése során is hasznos lehet azon túl, hogy a program által kiállított számláival együtt kezelheti őket.

Előlegszámla

Ha az ügyfél termékértékesítés és szolgáltatásnyújtás teljesítését megelőzően az  ellenértékbe beszámítható pénzösszeget fizet, akkor előlegszámlát kell neki adni az átadott pénzösszeg feltüntetésével. Ezt egyszerűen elkészítheti a szoftver segítségével. Az előlegszámla készítésekor kiválaszthatja a szállító profilját és a vevő adatait. Elegendő csak a vevőt kiválasztani, a vevő többi adatát a program automatikusan beemeli. Megadhatja a teljesítés dátumát és a fizetés módját, és testre szabhatja a bizonylatot.

Kimenő számla

Elkészítheti és nyilvántarthatja kimenő számláit és követheti, hogy kiegyenlítették-e azokat attól függetlenül, hogy teljesen vagy részben fizették ki.

            

Helyesbítő számla

Ha valamilyen okból téves mennyiség vagy egységár szerepel egy kiállított számlán, a korrekciót helyesbítő számlával végezheti el.

Jótállási jegy

Kiállíthat jótállási jegyet a kiállított számla alapján. Ha a termék adataiban meg lett adva a garanciális napok száma, a program automatikusan kiszámolja a garanciális időszakot. Testreszabhatja a dokumentumot, így változtathat az elrendezésen és ráteheti cége logóját.

         

Intrastat

Az Intrastat sablonok és a termékekhez tartozó KN kódok használatával készült értékesítések és beszerzések listáját is lekérdezheti és exportálhatja .csv vagy .xls fájlba. Erre azoknak a cégeknek van szüksége, akik EU-tagállamból terméket hoznak be, vagy oda terméket visznek ki és ezek meghaladják az úgynevezett adatszolgáltatási küszöbértéket (melyet a KSH tesz közzé évente). A beolvasást követően a súlyadatokat manuálisan szükséges pótolni.

Környezetvédelmi termékdíj

Számláin feltüntetheti a környezetvédelmi termékdíjra vonatkozó információkat és számításokat egyaránt, hozzájuk kapcsolva az anyagazonosítót, ügyletkódot, származáskódot, termékdíj típust, előre elmentett, illetve tetszőleges szöveget. Ezenkívül a díjtételeket, kedvezményeket és a termékdíjösszesítőt is feltüntetheti a bizonylatokon.

Kötegelt számlanyomtatás

Egyszerre több számlát is kinyomtathat könnyedén, a megszokott többszörös kijelölés segítségével.

Elszámolási időszakos számlák kezelése

Az elszámolási időszakos ügyleteknél a számla teljesítési időpontja elválhat az elszámolási időszaktól. Ennek rögzítésére van lehetőség a programban, így a bevétel/költség könyvelési időpontja elválhat az áfa könyvelésének időpontjától.

E-számla

Az elektronikus számlázással rengeteg időt és pénzt takaríthat meg, ráadásul kímélheti a környezetet is. Leginkább a nagy mennyiségű, rendszeres számlázás esetében hasznos, de a legkisebb cégeknek is érdemes erre a formára váltania, mert a számlák azonnal megérkeznek a partnerekhez – legyenek azok akár külföldön -, valamint a keletkező adatokat egyszerűen kezelheti a Kulcs-Soft könyvelőprogramjában, illetve a nyilvántartásokban is.

EDI

Az elektronikus adatcsere (EDI rendszer) iparági szabványok együttesét takaró fogalom, mely lehetővé teszi az üzleti dokumentumok elektronikus cseréjét és a vállalatok közötti, folyamatorientált együttműködést. A számítógépek automatikusan küldenek adatokat egymás között és automatizált azok feldolgozása is. Előnye, hogy felváltja a papír alapú dokumentumkezelést, valamint, hogy a dokumentumok kezelése szabványoknak megfelelően történik. Jelentősen csökkenhet általa az üzleti kapcsolattartásra fordított költség.

Garanciális visszatartás

A Kulcs-Ügyvitelben lehetőség van a garanciális visszatartás feltüntetésére. Garanciális visszatartás esetén fel kell tüntetni teljes fizetendő összeget a számlán, de azt is, hogy ebből az összegből garanciális visszatartás történik, aminek kifizetése egy másik határidő lesz.

Offline Bejövő Számlaimporter

A kiegészítő modul biztosítja a beérkező számlák (szállítói számlák), fejléc és tétel adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő importálását a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád szállítói számlák kezelését biztosító programváltozataiba.

Offline Kimenő Számlaimporter

A kiegészítő modul biztosítja a normál kimenő számlák fejléc és tétel adatainak - meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Ügyvitel termékcsalád számlázó funkciókat tartalmazó programváltozatába történő importálását.

Ilyen igény merülhet fel többek között olyan esetben, ha külső alkalmazásban kiállított számlák tömeges programba emelésére van szükség.

Költségfelosztás

Tényleges beszerzési értékeket láthat, akár visszamenőleg is módosíthat!

A Költségfelosztás modul hatékony megoldás a beszerzési folyamatok teljes körű dokumentálására és számviteli készletérték nyilvántartására. Konkrét beszerzésekhez könnyedén rendelhet hozzá egyéb költségeket, így a törvénynek megfelelő nyilvántartást vezethet.

A Költségfelosztás modul a bejövő számlákon beérkező költségtételek felosztását teszi lehetővé bejövő számla tételekre, valamint gyártás folyamatra vonatkozóan.

A felosztás történhet mennyiség, összeg, nettó, vagy bruttó súly és egységár alapon, melynek következtében a termék beszerzési ára megnövekszik a ráosztott költséggel.

   Készletkezelés
Készletkezelés

Készletkezelés

Programunkban igényei szerint megtalálhat mindent, ami a készletkezeléshez szükséges. Nincsenek pontatlanságok, kezeletlen változások, nem foglalhat be véletlenül raktáron már nem lévő árut – hogy csak néhány fontos tulajdonságot említsünk. Mindent tudhat termékek mozgásairól és bármikor lekérdezheti az aktuális készletinformációkat.

 

Szállítólevél

A szállítólevél egy olyan bizonylat, amely a termékek eladó és vevő közötti helyváltoztatását, illetve a megrendelés teljesítését igazolja. A szállító ezt akkor állítja ki, ha termékeit egy másik helyre szállítja. A programban az ügyfél és a termék megjelölésén túl a teljesítés dátumát, valamint a raktárat is megadhatja és részleg-, munkaszámot vagy projektet is kapcsolhat hozzá. A bizonylatot személyre szabhatja, tehát saját sablont is kialakíthat.

            

Leltárív

A leltárkészítés során előállíthat leltáríveket is egy-egy raktárra vonatkozóan vagy összevontan, adott fordulónapra, akár visszamenőlegesen is. Itt beállíthatja, milyen információkat szeretne szerepeltetni a dokumentumon.

Gyártás és szétszerelés

Gyártási és szétszerelési folyamatokat, illetve azokkal kapcsolatos készletmozgásokat is dokumentálhat és kezelhet a bizonylatok kiállításával.

         

Súlykezelés

A programban és egyes bizonylatokon megjelenítheti a termékekhez kapcsolódóan azok nettó és bruttó súlyát, és természetesen ezeknek az összesítőjét is.

Gyáriszám kezelés

A programban lehetőség van a gyáriszámok megadására, ennek segítségével az egyes termékek cégünket érintő életútja végigkövethető. 

FIFO készletértékszámítás

A készletértékszámítás segítségével pontosan felmérheti, hogy a raktáron levő készletet mennyiért vette, mennyit ér a beszerzési ár alapján és várhatóan mennyi lesz a nyeresége, ha sikerül értékesíteni – a beszerzések sorrendjében. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.

Mérlegelt átlagáras készletértékszámítás

A mérlegelt átlagár készletértékszámítási módszerben a számítás során a mérlegelt ár figyelembe veszi a kiadásokat és a bevételeket is. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.

Elszámolóáras készletértékszámítás

Az elszámolóáras készletértékszámítás nem veszi figyelembe a kiadásokat és a bevételeket. Nem a termékhez tartozó beszerzési árral, hanem a beállított elszámoló árral számol.

Vonalkód kezelése

A vonalkódkezeléssel sokkal gyorsabb munkavégzésre van lehetősége: az új termékek rendszerbe való felvitelében, azok kiadásában és azonosításában egyaránt segítséget nyújt. A vonalkód alapján történő termékfelismeréssel Önnek és munkatársainak csak a bevételezendő, vagy kiadandó mennyiséget kell a termékhez fel/beírnia, így ezzel negyedére csökkentheti az adminisztrációs terheket. Az ügyfelei beazonosítására is használhat vonalkódokat, így minden további nélkül bővítheti eladásösztönző tevékenységét hűségkártya-rendszerrel.

Gyűjtővonalkódolvasó kezelése

Pár másodperc alatt elkészíthet több (akár több száz) terméket tartalmazó bizonylatokat és leltáríveket is. A raktárban leolvassa a termékek vonalkódját, darabszámát, esetleg további egyedi azonosítóit, és az eszköz szoftverhez csatlakoztatásával megkapja a teljes terméklistát.

Bejövő szállítólevél

A beérkező árukról kapott, bejövő szállítóleveleket készíthet, abból termék etiketteket is nyomtathat, valamint pár kattintással kiállíthatja a hozzájuk tartozó bejövő számlákat is.

Szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készletstátuszok kezelése

Mindig pontosan nyilvántarthatja szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készleteinek státuszát és azok mennyiségét.

Receptúra kezelés

A receptúrás, több elemből álló termékeket is tudja kezelni a programban. Ha receptúrás termék értékesítése történik, akkor ezen termék összetevőinek készlete változik meg. Az összetételt a bizonylatokon is megjelenítheti.

Vonalkód megjelenítése bizonylatokon

A modul segítségével az Ügyvitel szoftverben a termékhez rögzített vonalkódot megjeleníthetjük a bizonylatokon. Például: szállítólevél, számla. Így megkönnyíti Partnerének a termékek beszerzési folyamatát.

Az alábbi bizonylat-típusoknál alkalmazható a vonalkód-megjelenítése:

  • Bejövő szállítólevél
  • Bejövő számla
  • Garancialevél
  • Gyártás – Szétszerelés
  • Raktári bevét, kiadás, átadás
  • Szállítói rendelés
  • Szállítólevél
  • Számla
  • Vevői árajánlat
  • Vevői rendelés
Automatikus EKÁER

Az Elektronikus Közúti Áruforgalmi Ellenőrző Rendszer és a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád összekapcsolása. Megoldásunk segítségével EKÁER-szám igényelhető az alábbi bizonylatokból:

  • Vevői rendelés
  • Szállító rendelés
  • Szállítólevél
  • Bejövő szállítólevél

A fenti dokumentumok felvitele esetén, a véglegesítés előtt, az addig rögzített adatok alapján a NAV-honlapjáról egy gombnyomással lekért EKÁER-számot megoldásunk felviszi a dokumentumra. Az igényelt EKÁER-számok a teljes értékesítési folyamatot végigkísérik. Ha például a vevői rendelés alapján megigénylésre került az EKÁER-szám, akkor a belőle készülő célbizonylatok már szintén mind rendelkeznek az információval. AZ EKÁER-számon a szoftverbe integrált funkciók segítségével a még nem véglegesített bizonylaton, valamint a Fuvarokat tartalmazó listán keresztül is módosíthat.

   Ügyfél- és beszállítókezelés
Ügyfelek, beszállítók nyilvántartása

Valamennyi, az ügyfeleivel kapcsolatos adatot felviheti a rendszerbe, melyeket kimutatások, valamint bizonylatok előállítása során is felhasználhat.

Ügyfél- és beszállítókezelés részletes adatokkal

Minden, az ügyfelekhez, illetve beszállítókhoz kapcsolódó adatot rögzíthet a rendszerben és azokat bizonylatok, kimutatások és dokumentumok elkészítéséhez könnyedén felhasználhatja.

Projektkezelés

Korlátlan számban kialakíthat a saját működését leginkább lefedő projekteket, melyekhez igény szerint hozzákapcsolhat ügyfeleket, részleg- és munkaszámokat, valamint bizonylatokat. Az egyes projektekhez kapcsolódó adatokat így bármikor lekérdezheti és áttekintést kaphat azok aktuális állásáról.

Szerződések kezelése

Az egyes ügyfelekhez hozzárendelheti a kapcsolódó szerződéseket és más dokumentációkat, így nem kell hosszasan keresgélnie, ha a megállapodások részleteit szeretné megnézni.

Etikettnyomtatás

Az etikett méretének és tartalmának beállítása után ügyfél- és terméketiketteket nyomtathat a rendszerből.

Borítéknyomtatás

Lehetőség van közvetlenül a borítékokra való nyomtatás beállítására is, ha nem etiketteket használ a levelezésben. A nyomtatást az ügyfél- és a számlalistából is elindíthatja.

Ügyfélmegkeresések kezelése közös naptárban

Nagyban megkönnyíti csapata munkáját, hogy közösen kezelhető naptárban rögzíthetnek eseményeket emlékeztetőkkel, megjegyzésekkel, így láthatják, hogy egy projekt hol tart és milyen következő lépések várhatók az elkövetkező időszakban.

Extra naptár modul

Extra naptárkezelő modul

A modul lehetőséget biztosít erőforrások (helyek, eszközök) eseményhez rendelésére, ezzel biztosítja azok foglaltsági adatainak nyilvántartását is. Ezen kívül az egyes naptárban rögzített eseményekhez emlékeztető, ismétlődő emlékeztető is kapcsolható. A bővített naptárkezelés része a csoportosított naptárnézet elérhetősége. Ez teszi lehetővé - többek között – az egyes erőforrások foglaltsági adatainak áttekinthető megjelenítését.

A naptárban rögzített eseményekhez emlékeztetőt és ismétlődő emlékeztetőt is kapcsolhat. A bővített naptárkezelés képes több féle nézetben megjeleníteni a vezetett eseményeket. A naptárnézetek között található olyan csoportosítási nézet is, amelynek segítségével dátumok vagy erőforrások szerint ellenőrizheti teendőit.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

 

 

Iktató Modul

A modul segítségével átláthatóan, naprakészen tárolhatja iratait saját rendszerében, a program társa lehet a dokumentumok archiválásában, kezelésében. Az iratok közvetlenül fájlból, scanner vagy webkamera használatával is beolvashatók. Minden egyes dokumentum belső és külső iktatószámmal ellátható, változásuk nyomon követését a verziózási lehetőség és a lapkezelés biztosítja. Évekre visszamenőleg sem okoz problémát pillanatok alatt megtalálni a szükséges iratokat.

  • Korlátlan számú dokumentum és bármilyen fájlt típus kezelhető a programban
  • Korlátlan szempont szerint kategorizálható, dossziézható ügyiratok
  • Korlátlan számban kezelhető munkatársak, akik felelősként köthetőek a dokumentumokhoz
  • Hálózatos működés korlátlan egyidejű felhasználóval
  • Verziózás, lapkezelés, időbélyeg, belső és külső iktatószám az iratok és változataik nyomon követéséhez
  • Törzselem és bizonylat kapcsolatok kezelése
  • Különböző formátumba exportálható dokumentumlisták, egyedi jelentések
   Megrendeléskezelés
Árajánlat

Kiállíthatja és nyilvántarthatja árajánlatait, melyeken automatikusan megjelennek a szállítói és vevői adatok, ha azokat előzetesen már rögzítette. Már meglévő árajánlatokat is felhasználhat újra - más vevői adatok feltüntetésével -, ami által nagyon sok időt megtakaríthat. Megadhatja az ajánlat érvényességének dátumát, valamint részlegszámot, munkaszámot, illetve projektet is hozzárendelhet. Lehetősége van a bizonylat testreszabására, így biztosan az Önök által használt dokumentumokhoz illeszkedik az ajánlat is.

            

Vevői megrendelés

Ha az ügyfél elfogadta az árajánlatot, rögzíthetjük megrendelését a rendszerben. Pár kattintással elkészítheti a szállítólevelet, illetve a számlát. Megadhatjuk a szállítói és vevői adatokat, valamint részlegszámot, munkaszámot, projektnevet is csatolhatunk hozzá.

          

Szállítói megrendelés

A beszállítói felé elküldött, vagy elküldhető megrendeléseket is rögzítheti a rendszerben, és nyilvántarthatja, hogy rendeléseit részben vagy egészben teljesítették-e az adott beszállítók.

            

Termékhez tartozó kép megjelenítése

A modul segítségével az Ügyvitel programban a termékhez rögzített képet lehet megjeleníteni a bizonylatokon. Például: árajánlat, vevői rendelés. Ezáltal hatékonyabb lesz értékesítési folyamata, hiszen Megrendelője már a bizonylaton láthatja a vásárolni kívánt terméket.

   Árkezelés
Árszabályok

A programban összevonva találhatja meg az árlisták és az árszorzók kezelését. A különbséget a kétfajta árképzési mód között alapvetően az adja, hogy százalékos kedvezményt használunk, vagy adott árral számolunk. A program az egyes ügyfelekhez beállított árszabálynak megfelelően jeleníti meg az árakat.

Időszaki kedvezmények kezelése

Megadhatja a kedvezményes időszakokat minden tételre vagy csak kiválasztott termékekre és szolgáltatásokra, így indíthat értékesítési kampányokat és a beállításokat azonnal érvényesítheti minden telephelyén.

Tételes kedvezmények kezelése

Bizonylatrögzítéskor meghatározhatunk tételekre vonatkozó kedvezményeket,  és ez a kedvezményadás akár csoportosan, több tételre vonatkozóan is elvégezhető.

   Pénzügy
Kiegyenlítések kezelése

A saját ügyviteli folyamataihoz igazíthatja a kiegyenlítések kezelését, amit többféle módszerrel végezhet el. Legyen szó kimenő vagy bejövő számlákról, a kintlevőséges, illetve a részlegesen kiegyenlített számlákat kérdezheti le itt alapesetben, de kibővítheti más státuszú dokumentumokkal is a listát. Lehetősége van az átutalásos számlák utólagos kiegyenlítésére, illetve részkiegyenlítésére is.

Fizetési felszólítás

A kintlevőségek kezelésében nyújt fontos segítséget a fizetési felszólítások funkciója, ahol még a törvény által előírt késedelmi kamatok kiszámítására és feltüntetésére is lehetőség van. Listázhatja a ki nem egyenlített, lejárt számlákat és ebből választhatja ki, hogy mely esetekben szeretne fizetési felszólítást küldeni. Igény szerint különböző sablonokat alakíthat ki.

Hitelkeret

Lehetősége van arra, hogy a nem fizető, vagy későn fizető ügyfeleivel kapcsolatban pontos képet kapjon és értékesítés során figyelmeztesse a rendszer, amennyiben az előre beállított értékeket eléri a pénzügyileg rendezetlen tételek összege.

   Jelentések a számlázó és készletkezelő programban
Vevőforgalmi lista

Egészen részletes listát készíthetünk vevőinkről, amelyben nem csupán az alapadatok, hanem a számlákra vonatkozó valamennyi információ lekérdezhető. Ilyen például a pénznem vagy a fizetési mód is, de forgalom alapján is listázhatjuk vevőinket.

Vevői rendelés összesítő

A vevői rendeléseket összevonva is lekérdezhetjük az aktuális helyzetre vagy kiválasztott időszakokra vonatkozóan.

Termékenkénti eladások listája

Készíthet listát az egyes termékek eladásáról is, így láthatja az eladott mennyiséget, a nettó és bruttó értéket, az ÁFA összegét és az árrést is.

Árlista

Minden pillanatban a legfrissebb árak szerepelnek a rendszerben és bármikor lekérdezheti az aktuális és a korábbi árlistákat is, ami a kimutatások és az árajánlatok elkészítése során jelentősen megkönnyíti a munkát és minimalizálja a hibalehetőségeket.

Számlák kulcsonkénti bontása

Listákat készíthet a számlákról, áfa-kulcsaik szerint csoportosítva azokat.

Korosított kintlévőségi lista

A korosított kintlévőségi listának köszönhetően áttekintheti, hogy milyen várható bevételei, milyen költségei lesznek a jövőben a tartozások és kintlevőségek lekérdezésével. Képet kaphatunk a lejárt kintlévőségeinkről, illetve tartozásainkról is.

Intrastat lekérdezések (vevői, és szállítói oldalon)

Értékesítés és beszerzés szempontjából is lekérdezhet Intrastat adatokat részletes vagy egyszerűsített adatszolgáltatás szerint.

Adatszolgáltatás NAV felé – PTGSZLAA, PTGSZLAH

Ha online pénztárgép helyett kizárólag számlák kibocsátásával teljesíti a nyugtakiadási kötelezettséget, hetente, illetve havonta kell jelentenie a készpénzes számlák forgalmát. A programban egyszerűen készíthet .xml formátumú exportot.

Szállító-forgalom szerinti lista

Összesítheti a bejövő számlák alapján a szállítói forgalmat, ezáltal többek között felmérheti, hogy mely szállító milyen volumenben értékesít terméket vagy szolgáltatást a cége számára.

Számlák kulcsonkénti bontása (szállítói oldal)

Lekérdezheti a szállítói számlákat azok áfa-kulcsai szerint.

Termékenkénti vásárlások listája

A vásárlásokat tekintheti át tételesen, termékekre bontva. A kimutatásban látható a termék valamennyi alapadata, így a nettó és bruttó ár, illetve az érvényesített ÁFA-kulcs.

Áfa egyenleg lista

A listaának köszönhetően azonnal áttekintheti a kimenő és szállítói számlákból legyűjtött adatok alapján a lekérdezett időszakra vonatkozó fizetendő és levonható ÁFA összegét és egyenlegét.

Bizonylatok tételes lekérdezése

Minden bizonylatot, akár bizonylattípusra szűrve is tételesen megjeleníthet ebben a listában.

Minimális mennyiségek kezelése

A készlet megfelelő szinten tartása válik lehetővé a termékekhez rendelhető minimális mennyiségek megadásával. Ezzel a lekérdezéssel ellenőrizhető, hogy mely termékekből van túl kevés a készleten. A funkció segítségével pedig időben tud gondoskodni ezek beszerzéséről.

Raktármozgás tételek listája

A készletmozgásokat érintő bizonylatokat találja ebbe a listába rendezve. Szűrhet számlára, szállítólevélre, raktárbizonylatra (raktári bevét, kiadás, raktárközi átadás) és gyártás-szétszerelés bizonylatra egyaránt.

        

Raktárkészlet

Az adott napra vonatkozóan rákereshet a termékek össz, vagy akár raktáronkénti készletének listájára.

Termékkarton

A termékkarton listában a vizsgált időszakban a termékkel kapcsolatos készletmozgató bizonylatok információit jelenítheti meg.

Készlettörténet

Kiválasztott időszakra, napokra lebontva lekérdezheti az egyes termékekre vonatkozó készletinformációkat.

Készletérték

A készletérték pontos kiszámításának lehetősége nagyon fontos üzleti előnyt teremt meg. Segítségével mindig láthatja, mennyit ér a raktáron lévő készlet és milyen bevételekre számíthat, ha sikerül értékesíteni. A programban többféle készletérték-számítási módszert használhat, így például a FIFO, elszámoló ár, illetve a mérlegelt átlagár módszere is elérhető.

Készletkönyvelés lista

Lehetősége van a készletmozgató bizonylatokon szereplő termékek összesítő listájának lekérdezésére, ahol a tételek eladási és beszerzési ára mellett az ELÁBÉ és Árrés információk is megtekinthetők. 

Termékenkénti készletgazdálkodás

A programban termékenkénti készletgazdálkodás listát is előállíthat, mely egy kombinált táblázatot jelenít meg. Ebben a készletei változását követheti nyomon. Tartalmaz minden, a készlettel kapcsolatos termékmozgást.

Raktári gyáriszámok listája

A terméktörzsben szereplő gyáriszámos, LOT / Sarzs számos, szavatossági idővel, szín, vagy méret osztály besorolással ellátott termékek készlet információit is lekérdezheti.

Szállítói rendelés összesítő

Összesítheti szállítói rendeléseit is termékek alapján, ezáltal áttekinthetővé válik, milyen megrendelések aktuálisak. Kiválasztott időszakokra is indíthat lekérdezéseket.

Környezetvédelmi termékdíj lista

Külön a környezetvédelmi termékdíjra vonatkozó információkat is lekérdezhetjük beállítástól függően kimenő, illetve bejövő számlákra egyaránt, de egy adott Áfa kulcsra, bizonylatfajtára, dátumra, termékdíj típusra, KT kódra, illetve ügyfélre is szűrhet.

   Adatátadás
Adatátadás könyvelő programba (számla adatok)

Lehetősége van a számla adatokat exportálni a Kulcs-Könyvelésbe, ami által jelentősen felgyorsíthatja a munkát és minimalizálhatja a hibalehetőségeket.

   Adatbiztonság
Eseménynaplózás

Az eseménynaplózási funkció segítségével pontosan nyomonkövetheti a programban végzett tevékenységeket felhasználónként.

Automatikus adatbázismentés

Előre beállított rendszerességgel automatikusan elvégezhető az adatbázisok mentése, így nem vész el az elvégzett munka eredménye.

Felhasználói tevékenységek jogosultsághoz kötése

Beállíthatja, hogy mely adatokhoz és modulokhoz mely munkavállalók férhetnek hozzá és milyen műveleteket végezhetnek el. Kialakíthat felhasználói csoportokat, hozzáférési szinteket és jogosultságokat.

   Kényelmi funkciók a számlázás-készletkezeléshez
Automatikus árfolyamletöltés

A valutákat kezelő programverzióinkban automatikusan letöltheti az aktuális napi MNB árfolyamot.

Fordított adózású bizonylatok kezelése

A fordított adózású bizonylatokat minden további nélkül rögzítheti és nyilvántarthatja a programban.

Részleg- és munkaszám kezelése

A rögzítendő bizonylatokhoz részleg-, illetve munkaszámokat is megadhat.

Logó beszúrása bizonylatokba

A különböző sablonok testreszabásának egyik fontos eleme a saját céges logó beszúrása, ami által még professzionálisabb lehet a kiállított bizonylatok megjelenése.

Szerkeszthető bizonylatsablonok

Törvényi korlátozásokat figyelembe véve készíthet saját, cégre szabott sablonokat, melyek a preferált logika szerint és sorrendben tüntetik fel a bizonylatokon szereplő adatokat.

Többnyelvű bizonylatsablonok

A programban idegen nyelvű, illetve akár kétnyelvű bizonylatsablonokat is elkészíthet, és újabb idegen nyelveket is hozzáadhat.

Személyre szabott jelentések kezelése

Az egyes bizonylatok tartalmát az igényeinek megfelelő módon kérdezheti le, kimutatásokat, jelentéseket készíthet grafikonokkal, melyek segíthetnek az értékesítés aktuális állapotának felmérésében. A különböző jelentések beállításait elmentheti, így bármikor újra generálhatja azokat a frissített adatokkal. 

Beszerzési ár és árrés információk

A program a bizonylatokon megjeleníti a beszerzési árat és az árrést az egyes termékekre, illetve a termékek összességére vonatkozóan is.

   Általános információk a számázó és készletkezelő programhoz
Hálózatos használat

Több számítógépen, több felhasználó akár egyidőben is dolgozhat a rendszerben.

Valutakezelés

Bármilyen valutát kezelhet a programban.

Adatfeltöltés Excel táblázatból

Nagyban megkönnyíti a kezdeti munkát, hogy az egyes adatbázisokat excel táblázatból is fel lehet tölteni, ezáltal a kézi adatfelvitel mennyisége minimalizálható.

Bizonylattömbök kezelése

Több, külön sorszámozással készített bizonylattömböt is kezelhet a programban, akár többféle valutában.

Több szállítói profil

A programban több szállítói profilt is létrehozhat. Ez abban az esetben lehet szükséges, hogy ha a cég több bankszámlaszámmal rendelkezik, illetve ha azt szeretné, hogy bizonyos bizonylatokon más szállítói adatok szerepeljenek.

   Távnyomtatás és hibridlevél
Bizonylatok távnyomtatása

Ha fontos, hogy papír alapú számlákat küldhessen partnereinek, a programnak köszönhetően élhet a távnyomtatás lehetőségével, melynek segítségével az elektronikusan elküldött számlát ügyfele ki tudja nyomtatni. A rendszer zárt és védett, így teljesen biztonságos.Viszont nagyon hatékony és alacsonyabb költségekkel jár, mint a hagyományos számlázás.

Hibridlevél

Csökkentse a bizonylat nyomtatás, borítékolás, Postára járás idejét és költségét a Hibridlevél modulunk segítségével.

Ha az ügyfeleivel papír alapú bizonylatolásra van szüksége, komoly költségcsökkentést érhet el azzal, ha a Hibridlevél szolgáltatását használja a szoftverünkből indítva. Első lépésként szerződést kell kössön velük, majd a kapott azonosítókat, jelszót a szoftverünkben be kell állítsa. Ezután az Ügyfelei részére készített bizonylatokat elküldheti a modulunk segítségével a Hibridlevélnek, amely szolgáltatásai keretében kinyomtatja, borítékolja, megcímzi, iktatja és elküldi azokat postai úton a címzettnek.

   Házipénztár
Forintos pénztárbizonylatok

Programunkban pénztár bevételi és kiadási bizonylatokat készíthet, forintban.

Valutás pénztárbizonylatok

A bevételi és kiadási bizonylatokat valutában is előállíthatja.

Forintos bankbizonylatok

Rögzíthet és nyilvántarthat forintos bankbizonylatokat a programban.

Devizás bankbizonylatok

Devizás bankbizonylatokat is kezelhet.

Pénztárbizonylatok nyomtatása egyenként vagy csoportosan

Akár egyenként vagy bizonyos szempontok szerint csoportosítva is nyomtathatja a létrehozott pénztárbizonylatokat.

Pénztárzárás kezelése

Pénztárait lezárhatja adott időközönként. Ezt olyan időszakoknál célszerű megtennie, ahol a készpénz-forgalmat teljes egészében rögzítette és már nem szeretne módosítani rajta.

Automatikus árfolyamletöltés

A valutákat kezelő programverzióinkban automatikusan letöltheti az aktuális napi MNB árfolyamot.

Pénzkészletérték-számítás

Mérlegelt átlagáras, illetve FIFO pénzkészletérték-számításra is van lehetősége a programban.

   Pénztárgép
Pénztárgép

A pénztárgépes értékesítéshez is készíthet számlát az elkészült pénztárgépes nyugta adatai alapján, ezenkívül kiegészítheti azokat például megjegyzéssel.

   Terméktámogatás
Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés

Ha Kulcs-Soft szoftvert vásárol, és élő szerződéssel rendelkezik, lehetősége van a frissítések letöltésére. Fejlesztői munkánk folyamatos, mindig arra törekszünk, hogy a legjobb megoldásokat biztosítsuk ügyfeleink számára.

Törvényi változások naprakész követése

A törvényi változásokat azonnal beépítjük a szoftvereinkbe és a frissítéseket elérhetővé tesszük ügyfeleink számára. Ha ezeket letölti, biztos lehet benne, hogy a jogszabályoknak megfelelő módon végzi munkáját.

Telefonos és e-mailes segítségnyújtás

A legjobb szakértőkkel dolgozunk, legyen szó a fejlesztőinkről vagy az ügyfélszolgálati munkatársainkról. Nyugodtan fordulhat hozzánk, hogy mindig megfelelő tájékoztatást kapjon programjaink működéséről, beüzemeléséről és az alapvető jogszabályi előírásokról.

Telefonon és e-mailben 8:30-tól 17 óráig elérhetők munkatársaink, de külön díj ellenében személyes kapcsolattartót is biztosítunk ügyfeleink számára, akit a hét bármely napján, 24 órában elérhet.

Fejlesztési igények fogadása

Ügyfeleink bármikor beküldhetnek fejlesztési kéréseket, igényeket, melyeket szívesen elkészítünk, illetve beépítünk szoftvereinkbe. Ha az adott kérés szélesebb kört is érinthet, annak elérhetővé tétele mellett a fejlesztést is ingyenesen végezzük.

Ha csupán az adott cég életében használható az adott kérés, akkor fejlesztői díj ellenében van lehetőség a kért funkció lefejlesztésére.

Ügyfélportál hozzáférés

Az ügyfélportálon mindig nyomon követheti, hogy milyen státusza van előfizetésének, pontosan milyen szoftvert, illetve szoftvereket vásárolt meg tőlünk és hogy minden frissítést letöltött-e már. A portál nyitóoldalán akár személyre szabott módon is megjeleníthet az Ön által használt szoftverből kinyert információkat.

Online tudásbázis hozzáférés

Hozzáférhet a ma már sokezer oldalt felölelő Online tudásbázisunkhoz, melyben minden tudnivalót megalál az egyes programok kezelésére és a jogszabályi előírásokra vonatkozóan. Az itt található anyagokat folyamatosan frissítjük és bővítjük, és igyekszünk a lehető legrészletesebb bemutatásra annak érdekében, hogy mindig érthetőek és könnyen követhetők legyenek.

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb konstrukciót

Konstrukciók Kulcs-Számla és Készlet Perfekt Kulcs-Számla és Készlet Prémium Kulcs-Számla és Készlet Ügyvitel Prémium
Nettó ár
Érdeklődöm
Kiegészítő modulok Nettó ár
LOT, szín, méret, szavatosság modul

Ha szeretne beazonosítani és nyomonkövetni egyes termékcsoportokat és egyedi termékeket, egyszerűen megteheti a LOT, szín, méret, szavatosság modul segítségével.

A gyári számokon kívül LOT számmal/Sarzs számmal, szavatossági idővel és méret, szín osztálybasorolással illetheti termékeit. A kiválasztott információkat a bizonylatokon is megjelenítheti és szabadon meghatározott szűréssel bármikor lekérdezheti.

Funkciók:

Korlátlan rögzíthető ismérv

Korlátlan számú méret osztályt és osztályonként korlátlan számú ismérvet rögzíthet és kezelhető a programban.

Kitöltési segéd

A gördülékenyebb termék egyed információ adminisztrációjának megkönnyítésére egy kitöltési segéd is rendelkezésére áll.

Jelentések

Személyre szabható formátumú és tartalmú termék egyed riportok lekérdezésére és exportálására is lehetősége van.

LOT szám/Sarzs szám kezelés

Szabadon alakítható alfanumerikus gyári szám és LOT szám/Sarzs szám kezelés is elérhető a termék egyedek, vagy kötegek azonosításához.

Szavatossági idő kezelés

Szavatossági dátumot rendelhet egy termékhez, vagy termékhalmazhoz a szavatossági idő használatának aktiválása után. Ez lehetővé teszi, hogy a termékegyedeket szavatossági idő figyelembe vételével kezelje. Jellemzője, hogy a bizonylat tételben szereplő mennyiség szavatossági dátummal azonosítható és tovább részletezhető mennyiségekre vonatkozóan. A bevételezések során termék egyedekhez rendelt szavatossági idő alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, mely termékek bizonylatolását szeretné elvégezni.

Méretbesorolás kezelés

Amennyiben termékeit méretezés alapján sorolja be, a termékmennyiségek mozgásakor (be- és kimenő irány is), megadhatja, hogy milyen méretű készletből történjen a mozgás. Ez a funkció kombinálható a színbesorolás kezelésével.

Színbesorolás kezelés

Ha a termékeket szín alapján sorolja be, a termékek mozgásakor megadhatja, hogy mely színekből álló készletek esetén történjen mozgás. Jellemzője tehát, hogy a szín besorolással különböztethetők meg a termék egyedek a bizonylattételek kezelése során.  A bevételezésekben termék egyedekhez rendelt színbesorolás alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, melyik termék egyedekre vonatkozik az adott bizonylat.

Nyomtatási lehetőség a bizonylatokon

A termék egyed információkat a bizonylatokon is feltüntetheti.

Termék egyed információk megjelenítése

Termékenként, raktáranként és bizonylatonként is megjelenítheti a termék egyed információkat.

ADR modul

A Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Európai Megállapodás (ADR) szerinti okmányok kiállítása és nyilvántartása lehetségessé vált az alap programokhoz illeszthető modul segítségével.

A modul lehetőséget biztosít a termékek ADR szempontból fontos jellemzőinek már a termék adatlapon történő rögzítésére. Így ez alapján a programban kiállított szállítóleveleken automatikusan megjelenik a szükséges információ a kapcsolódó adattartalommal. Itt kulcsfontosságú szerep jut az okmányoknak, hiszen azok adminisztratív hibája a szállítás zavartalan lebonyolítását akadályozhatják meg. A modulnak köszönhetően mindig szabályos dokumentumokat állíthat ki gyorsan és egyszerűen.

Megvásárolható a következő termékekhez:

  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium
Kiszerelés modul

A kiszerelés modul biztosítja, hogy a beszerzéseket, raktárközi mozgásokat, vagy értékesítés során a termékmennyiségeket az adott helyzetben leginkább megfelelő kiszerelésben dokumentálhassa. A másodlagos mennyiségek beállítása után a bizonylatkiállítások, lekérdezések során a különböző kiszerelésekben is elérhető adatok nagyban megkönnyítik a készletkezelés ügyvitelét.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

A készletértékfeladás modul lehetőséget biztosít a tételes ellenőrzésre, mivel meghatározhat egy külön napló a készletkönyvelési tételek fogadásához. Továbbá a gyártási folyamatokkal rendelkező ügyfeleink részére is teljes körű megoldást nyújt, hiszen minden gyártott termék főkönyvi könyvelését is automatikusan rögzíti az adatátadással.

A modul használatával egy meghatározott időszakot tud feladni a könyvelés felé, így már azonnal, teljesen automatikusan könyvelődik minden készletkezelést érintő bizonylat. Ezzel rengeteg időt spórolhat meg, hiszen csökkennek a könyvelési munkák, valamint egyszerűsödnek az ellenőrzési feladatok.

A készletkönyvelési bizonylatokat bármikor feladhatja közvetlenül a könyvelő szoftverbe, ahol így azonnal átfogó képet kap cége eredményéről. Egyedi főkönyvi számot tud rendelni a készletmozgató bizonylatok mozgásneméhez, így könyvelését a törvényi előírásoknak megfelelően rögzítheti már a bizonylatok elkészítésének pillanatában.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Készlet Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékehez.

 

A költségfelosztás modul a költségek termékekre való rávetítésében és ezáltal az eladási árak meghatározásában lehet segítségére. Használatával teljesen pontosan követheti, hogy egy adott termék beszerzése mennyibe került, így nem fordulhat elő, hogy olyan árat ad meg, mely már veszteséget termelne cége számára. Figyelembe vehet mennyiséget, összeget, nettő vagy bruttó súlyt vagy egységárat is a ráosztás során.


Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

A kiegészítő modul biztosítja a normál kimenő számlák csv fájlformátumból történő importálását a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád számlázó funkciókat tartalmazó programváltozatába.

Ilyen igény merülhet fel többek között olyan esetben, ha külső alkalmazásban kiállított számlák tömeges programba emelésére van szükség.

A dobozos szoftvergyártással kapcsolatos funkcióinak kiegészítése, kiemelt tekintettel a vevői rendelésből gyártás bizonylat készítésére, a gyártási folyamat többlépcsőssé tételére, valamint a gyártásos termék összetevőinek szállítói megrendelésére.

Gyártás bizonylat átalakítása:

A gyártás folyamatában három különböző állapot létrehozása:

  • Gyártási feladat rögzítése
  • Gyártás elindítása
  • Gyártás véglegesítése

Az állapotok szűrhetőek, így napi lekérdezések végezhetőek a gyártási folyamatok tekintetében

Gyártás bizonylat készítése vevői rendelésből:

A vevői rendelést megnyitva egy kiválasztott gyártásos termékre lehet elindítani az új gyártási bizonylatot.

Gyártásos termék összetevőinek megjelenítése a vevői rendelés összesítőn:

A vevői rendelésen lefoglalt gyártásos termék gyártásos termékként jelenik meg a vevői rendelés összesítőn. Ezen változtatunk: a fejlesztés segítségével az összetevők kerülnek megjelenítésre a vevői rendelés összesítőn.

 

 

Az Elektronikus Közúti Áruforgalmi Ellenőrző Rendszer és a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád összekapcsolása.

Megoldásunk segítségével EKÁER-szám igényelhető az alábbi bizonylatokból:

  • Vevői rendelés
  • Szállító rendelés
  • Szállítólevél
  • Bejövő szállítólevél

A fenti dokumentumok felvitele esetén, a véglegesítés előtt, az addig rögzített adatok alapján a NAV-honlapjáról egy gombnyomással lekért EKÁER-számot megoldásunk felviszi a dokumentumra. Az igényelt EKÁER-számok a teljes értékesítési folyamatot végigkísérik. Ha például a vevői rendelés alapján megigénylésre került az EKÁER-szám, akkor a belőle készülő célbizonylatok már szintén mind rendelkeznek az információval. AZ EKÁER-számon a szoftverbe integrált funkciók segítségével a még nem véglegesített bizonylaton, valamint a Fuvarokat tartalmazó listán keresztül is módosíthat.

A termékek adatlapján meg kell adnunk a nettó súlyt, bruttó súlyt, KN/TESZOR számot, illetve ADR (veszélyes anyag) szállítása esetén az UN-számot egyaránt. EKÁER-megoldásunk helyes működéséhez pontos ügyfélcím adatbázis szükséges. Megadható a szállítmányozó gépjármű és pótkocsi rendszáma. A bizonylatokon módosítható a kalkulált bruttó súly.

A törzsadatok alapján a rendszer figyelmeztetést küld abban az esetben, ha a jogszabályban meghatározott feltételrendszer teljesül. Így csökken a kockázata, hogy „elfelejtjük” az EKÁER-szám igénylését. További beállítások használatával pedig teljesen kizárhatóvá válik annak a lehetősége, hogy EKÁER-szám nélkül induljon el egy szállítmány. A rendszer abban az esetben is lehetőséget biztosít az EKÁER-számok iktatására, ha partnere végezte el az igénylést.

Megoldásunk használatával minimalizálni tudja az EKÁER-előírások bevezetése miatt megnövekedett adminisztrációs terheket és biztos lehet abban is, hogy a Kulcs-Soft a további jogszabályi változtatásokat is időben leköveti.

A modul segítségével a vásárolt, nem adóügyi blokknyomtatók integrációjával a programból eladott bolti értékesítések részletezve megjelennek a blokknyomtatók által készített bizonylaton.

Az értékesített tételeket így egy összegben be lehet ütni a pénztárgépbe, mert a tételes listát a blokknyomtató áfagyűjtőnként összegzi és kiadja. A kinyomtatott nyugtarészletező szélessége 80 mm.

Az AdatPont szolgáltatás segítségével, bárhol-bármikor tájékozódhat ügyviteli rendszerének főbb számairól. Különböző vezetői riportok, lekérdezések érhetőek el online felületen keresztül.

Mindig megnézheti vállalkozása legfontosabb kimutatásait, akár az irodán kívül a mobiljáról. Könnyítse meg a feladatait, legyen naprakész az AdatPonttal!

Riportok, amelyek segítik a vezetői munkáját:

  • Értékesítési árbevétel - Az aktuális időszakban kiállított számlák nettó összértéke. Napi, havi valamint éves bontásban.
  • Vevői kintlévőség - Az összes kimenő számla aktuális kiegyenlítetlen bruttó összesen értéke.
  • Szállítói tartozás - Az összes bejövő számla aktuális kifizetetlen bruttó összesen értéke.
  • Pénzkészlet egyenleg - Pénztárak és bankok forintosított összesen értéke.
  • Nyitott rendelések - Nyitott vagy részben teljesített vevő rendelés bizonylatok összesen száma.
  • Minimum készlet - Minimum készletüknél kevesebb raktár készlettel rendelkező termékek összesen száma.
  • Kiállított számlák - Aktuális évben kiállított számlák összesen száma.
  • Készletérték - Összes készlet összes termékének összesen nettó értéke.
  • Hitelkeret - TOP 5 hitelkeret tartozás.
  • Nyitott rendelések listája - Első 15 nyitott vagy részben teljesített vevő rendelés szállítási határidő alapján.
  • Szállítói részletes tartozás - Az összes bejövő számla aktuális kifizetetlen bruttó összesen, lejárt és nem lejárt értéke.

* A feltüntetett lista nem tartalmazza az összes Adatkártyát, ezeken felül elérhetőek még további kimutatások is.

Az Online Számla letöltés lehetővé teszi, hogy a program letöltse a bejövő számlákat a NAV online felületéről. A modul segítségével csoportosan lekérdezhetők a partnereik által kiállított számlák, akár néhány kattintás segítségével.

A modul segítségével többet nem jelent majd gondot egy adott termék pontos raktáron belüli helyének meghatározása.

Válassza a Polchely modult, mert

  • új szintre emeli a készletkezelési folyamatait, megkönnyíti a munkáját
  • a terméke/termékei előfordulási helyét ezentúl könnyen meghatározhatja a polchelyhez rendeléssel
  • nincs többé keresgélés, minden kolléga pontosan tudni fogja hol találja meg az adott árucikket
  • a raktáros munkatársak rengeteg időt spórolhatnak, így hatékonyabbá válhat a munka

A modul segítségével megoldott a számlák e-mailben való kiküldése, melynek köszönhetően egyaránt spórolhat időt és pénzt is!

Válassza az E-számla modult, mert

  • a számlakiállítás ugyan olyan egyszerű marad
  • nincs szüksége nyomtatásra – ezzel sok pénzt takaríthat meg
  • nincsen fizikai tárolási kötelezettsége – többet nem kell manuálisan lefűznie a számláit, valamit nem foglalják a helyet sem
  • a partnerei egyszerűen, modern megoldással, elektronikus formában, e-mailben kapják meg a számlát
  • az E-számlákat a partnerek akár rövidebb idő alatt is kifizethetik
  • nincs szüksége E-számlát hitelesítő cégre, mindent a Kulcs-Soft rendszerében tud kezelni

 

Az értékesítés modullal nyomon követi és kontrollálja értékesítési folyamatait az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig. Programjában egyben látja az Értékesítési lehetőséghez tartozó bizonylatokat és minden információhoz könnyen hozzáfér, hogy még nagyobb rálátása legyen az ügyek státuszára.

Kiegészítő hardverek Nettó ár
Pénztárgépek

Rendszerünkkel kompatibilis eszközök: 

  • Micra Jota S online pénztárgép
  • SAM4S NR-440 online pénztárgép

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Gyűjtős vonalkód-olvasó

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Cipherlab CL8000

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Vezetékes vonalkód-olvasók

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Symbol LS2208 USB
  • Symbol LS2208 PS2

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Godex G300 203 dpi

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Bixolon SRP-350 III.

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Datecs DPP350C - BT

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Irány a pénztár!

Kulcs-Számla és Készlet Demó letöltése

Próbálja ki kötelezettségek nélkül szoftverünk bemutató változatát!  Az ingyenesen telepíthető demó változatban meggyőződhet a program tudásáról, előnyeiről. 

  • Hiányzó vagy helytelen válasz
    Kérjük, töltse ki ezt a mezőt helyesen!
Ez a változat érdekel leginkább: