Válassza ki az Önnek megfelelő csomagot:
PerfektPrémiumÜgyvitel Prémium
ÚJDONSÁGOK
Rendszeres bizonylatok készítése
Az előre rögzített ciklusok szerint felgyűjthetőek az adott időszakra vonatkozó szerződések, melyekből lehetőség van automatikusan bizonylatok kiállítására.
Bejövő szállítólevél importer
A kiegészítő modul biztosítja a normál bejövő szállítólevelek fejléc és tétel adatainak - meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Ügyvitel termékcsalád megfelelő programváltozatába történő importálását.
Kimenő szállítólevél importer
A kiegészítő modul biztosítja a normál kimenő szállítólevelek fejléc és tétel adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Ügyvitel termékcsalád megfelelő programváltozatába történő importálását.
Szállítói rendelés importer
A kiegészítő modul biztosítja a normál szállítói rendelések fejléc és tétel adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Ügyvitel termékcsalád megfelelő programváltozatába történő importálását.
Univerzális bankimport
A funkció lehetőséget nyújt előre meghatározott CSV struktúra alapján bármilyen spektrából vagy elektrából bármilyen bankbizonyalt beimportálására az ügyvitel szoftverbe.
Keskeny bizonylat
A funkció lehetőséget biztosít a hordozható mobil eszközökről történő számla nyomtatására, elősegítve ezzel a mozgó értékesítést.
Állapotjelentés küldése
A bizonylatoknál a további adatokhoz írt információk a belső levelezési rendszeren keresztül - állapotjelentés formájában - továbbíthatóak a programban bejegyzett munkatársak felé.
Mennyiség ellenőrzés vonalkód gyűjtővel
Amennyiben vevői, szállítói rendelésből, raktári kivétből, bevétből készül valamilyen kiadási-beszerzési bizonylat, akkor az új funkció segítségével vonalkód gyűjtővel ellenőrizhető a mennyiség (illetve a kettő közti különbözet).
Számlázás
Proforma számla, Díjbekérő számla
Ha csökkenteni, illetve minimalizálni szeretné kintlevőségeit, érdemes lehet a proforma számlát használnia, mert ennek köszönhetően csak akkor kell szolgáltatnia, ha az ügyfél már fizetett. A pro forma (más néven proforma, vagy díjbekérő) egy olyan bizonylat, melyet a megrendelést követően az eladó küld a vevő részére, ami alapján a vevő kifizetheti az általa rendelt termék vagy szolgáltatás ellenértékét. Fontos viszont, hogy annak ellenére, hogy külalakban és tartalomban is nagyon hasonlít a számlához, valójában nem számla, azt nem helyettesíti.
Bejövő számla
Függetlenül attól, hogy szállítói vagy költségszámlákról van szó, a programban rögzítheti és nyilvántarthatja bejövő számláit, valamint utólag is listázhatja őket.
Kézi számla
Rögzítheti és nyilvántarthatja kézi számláit is a programban, ez a bevallások, kimutatások készítése során is hasznos lehet azon túl, hogy a program által kiállított számláival együtt kezelheti őket.
Előlegszámla
Ha az ügyfél termékértékesítés és szolgáltatásnyújtás teljesítését megelőzően az ellenértékbe beszámítható pénzösszeget fizet, akkor előlegszámlát kell neki adni az átadott pénzösszeg feltüntetésével. Ezt egyszerűen elkészítheti a szoftver segítségével. Az előlegszámla készítésekor kiválaszthatja a szállító profilját és a vevő adatait. Elegendő csak a vevőt kiválasztani, a vevő többi adatát a program automatikusan beemeli. Megadhatja a teljesítés dátumát és a fizetés módját, és testre szabhatja a bizonylatot.
Kimenő számla
Helyesbítő számla
Ha valamilyen okból téves mennyiség vagy egységár szerepel egy kiállított számlán, a korrekciót helyesbítő számlával végezheti el.
Jótállási jegy
Intrastat
Az Intrastat sablonok és a termékekhez tartozó KN kódok használatával készült értékesítések és beszerzések listáját is lekérdezheti és exportálhatja .csv vagy .xls fájlba. Erre azoknak a cégeknek van szüksége, akik EU-tagállamból terméket hoznak be, vagy oda terméket visznek ki és ezek meghaladják az úgynevezett adatszolgáltatási küszöbértéket (melyet a KSH tesz közzé évente). A beolvasást követően a súlyadatokat manuálisan szükséges pótolni.
Környezetvédelmi termékdíj
Számláin feltüntetheti a környezetvédelmi termékdíjra vonatkozó információkat és számításokat egyaránt, hozzájuk kapcsolva az anyagazonosítót, ügyletkódot, származáskódot, termékdíj típust, előre elmentett, illetve tetszőleges szöveget. Ezenkívül a díjtételeket, kedvezményeket és a termékdíjösszesítőt is feltüntetheti a bizonylatokon.
Kötegelt számlanyomtatás
Egyszerre több számlát is kinyomtathat könnyedén, a megszokott többszörös kijelölés segítségével.
Elszámolási időszakos számlák kezelése
Az elszámolási időszakos ügyleteknél a számla teljesítési időpontja elválhat az elszámolási időszaktól. Ennek rögzítésére van lehetőség a programban, így a bevétel/költség könyvelési időpontja elválhat az áfa könyvelésének időpontjától.
E-számla
Az elektronikus számlázással rengeteg időt és pénzt takaríthat meg, ráadásul kímélheti a környezetet is. Leginkább a nagy mennyiségű, rendszeres számlázás esetében hasznos, de a legkisebb cégeknek is érdemes erre a formára váltania, mert a számlák azonnal megérkeznek a partnerekhez – legyenek azok akár külföldön -, valamint a keletkező adatokat egyszerűen kezelheti a Kulcs-Soft könyvelőprogramjában, illetve a nyilvántartásokban is.
EDI
Az elektronikus adatcsere (EDI rendszer) iparági szabványok együttesét takaró fogalom, mely lehetővé teszi az üzleti dokumentumok elektronikus cseréjét és a vállalatok közötti, folyamatorientált együttműködést. A számítógépek automatikusan küldenek adatokat egymás között és automatizált azok feldolgozása is. Előnye, hogy felváltja a papír alapú dokumentumkezelést, valamint, hogy a dokumentumok kezelése szabványoknak megfelelően történik. Jelentősen csökkenhet általa az üzleti kapcsolattartásra fordított költség.
Garanciális visszatartás
A Kulcs-Ügyvitelben lehetőség van a garanciális visszatartás feltüntetésére. Garanciális visszatartás esetén fel kell tüntetni teljes fizetendő összeget a számlán, de azt is, hogy ebből az összegből garanciális visszatartás történik, aminek kifizetése egy másik határidő lesz.
Offline Bejövő Számlaimporter
A kiegészítő modul biztosítja a beérkező számlák (szállítói számlák), fejléc és tétel adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő importálását a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád szállítói számlák kezelését biztosító programváltozataiba.
Offline Kimenő Számlaimporter
A kiegészítő modul biztosítja a normál kimenő számlák fejléc és tétel adatainak - meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő Kulcs-Ügyvitel termékcsalád számlázó funkciókat tartalmazó programváltozatába történő importálását.
Ilyen igény merülhet fel többek között olyan esetben, ha külső alkalmazásban kiállított számlák tömeges programba emelésére van szükség.
Költségfelosztás
Tényleges beszerzési értékeket láthat, akár visszamenőleg is módosíthat!
A Költségfelosztás modul hatékony megoldás a beszerzési folyamatok teljes körű dokumentálására és számviteli készletérték nyilvántartására. Konkrét beszerzésekhez könnyedén rendelhet hozzá egyéb költségeket, így a törvénynek megfelelő nyilvántartást vezethet.
A Költségfelosztás modul a bejövő számlákon beérkező költségtételek felosztását teszi lehetővé bejövő számla tételekre, valamint gyártás folyamatra vonatkozóan.
A felosztás történhet mennyiség, összeg, nettó, vagy bruttó súly és egységár alapon, melynek következtében a termék beszerzési ára megnövekszik a ráosztott költséggel.
Készletkezelés
Készletkezelés
Készletkezelés
Programunkban igényei szerint megtalálhat mindent, ami a készletkezeléshez szükséges. Nincsenek pontatlanságok, kezeletlen változások, nem foglalhat be véletlenül raktáron már nem lévő árut – hogy csak néhány fontos tulajdonságot említsünk. Mindent tudhat termékek mozgásairól és bármikor lekérdezheti az aktuális készletinformációkat.
Szállítólevél
Leltárív
A leltárkészítés során előállíthat leltáríveket is egy-egy raktárra vonatkozóan vagy összevontan, adott fordulónapra, akár visszamenőlegesen is. Itt beállíthatja, milyen információkat szeretne szerepeltetni a dokumentumon.
Gyártás és szétszerelés
Súlykezelés
A programban és egyes bizonylatokon megjelenítheti a termékekhez kapcsolódóan azok nettó és bruttó súlyát, és természetesen ezeknek az összesítőjét is.
Gyáriszám kezelés
A programban lehetőség van a gyáriszámok megadására, ennek segítségével az egyes termékek cégünket érintő életútja végigkövethető.
FIFO készletértékszámítás
A készletértékszámítás segítségével pontosan felmérheti, hogy a raktáron levő készletet mennyiért vette, mennyit ér a beszerzési ár alapján és várhatóan mennyi lesz a nyeresége, ha sikerül értékesíteni – a beszerzések sorrendjében. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.
Mérlegelt átlagáras készletértékszámítás
A mérlegelt átlagár készletértékszámítási módszerben a számítás során a mérlegelt ár figyelembe veszi a kiadásokat és a bevételeket is. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.
Elszámolóáras készletértékszámítás
Az elszámolóáras készletértékszámítás nem veszi figyelembe a kiadásokat és a bevételeket. Nem a termékhez tartozó beszerzési árral, hanem a beállított elszámoló árral számol.
Vonalkód kezelése
A vonalkódkezeléssel sokkal gyorsabb munkavégzésre van lehetősége: az új termékek rendszerbe való felvitelében, azok kiadásában és azonosításában egyaránt segítséget nyújt. A vonalkód alapján történő termékfelismeréssel Önnek és munkatársainak csak a bevételezendő, vagy kiadandó mennyiséget kell a termékhez fel/beírnia, így ezzel negyedére csökkentheti az adminisztrációs terheket. Az ügyfelei beazonosítására is használhat vonalkódokat, így minden további nélkül bővítheti eladásösztönző tevékenységét hűségkártya-rendszerrel.
Gyűjtővonalkódolvasó kezelése
Pár másodperc alatt elkészíthet több (akár több száz) terméket tartalmazó bizonylatokat és leltáríveket is. A raktárban leolvassa a termékek vonalkódját, darabszámát, esetleg további egyedi azonosítóit, és az eszköz szoftverhez csatlakoztatásával megkapja a teljes terméklistát.
Bejövő szállítólevél
A beérkező árukról kapott, bejövő szállítóleveleket készíthet, abból termék etiketteket is nyomtathat, valamint pár kattintással kiállíthatja a hozzájuk tartozó bejövő számlákat is.
Szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készletstátuszok kezelése
Mindig pontosan nyilvántarthatja szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készleteinek státuszát és azok mennyiségét.
Receptúra kezelés
A receptúrás, több elemből álló termékeket is tudja kezelni a programban. Ha receptúrás termék értékesítése történik, akkor ezen termék összetevőinek készlete változik meg. Az összetételt a bizonylatokon is megjelenítheti.
Vonalkód megjelenítése bizonylatokon
A modul segítségével az Ügyvitel szoftverben a termékhez rögzített vonalkódot megjeleníthetjük a bizonylatokon. Például: szállítólevél, számla. Így megkönnyíti Partnerének a termékek beszerzési folyamatát.
Az alábbi bizonylat-típusoknál alkalmazható a vonalkód-megjelenítése:
- Bejövő szállítólevél
- Bejövő számla
- Garancialevél
- Gyártás – Szétszerelés
- Raktári bevét, kiadás, átadás
- Szállítói rendelés
- Szállítólevél
- Számla
- Vevői árajánlat
- Vevői rendelés
Automatikus EKÁER
Az Elektronikus Közúti Áruforgalmi Ellenőrző Rendszer és a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád összekapcsolása. Megoldásunk segítségével EKÁER-szám igényelhető az alábbi bizonylatokból:
- Vevői rendelés
- Szállító rendelés
- Szállítólevél
- Bejövő szállítólevél
A fenti dokumentumok felvitele esetén, a véglegesítés előtt, az addig rögzített adatok alapján a NAV-honlapjáról egy gombnyomással lekért EKÁER-számot megoldásunk felviszi a dokumentumra. Az igényelt EKÁER-számok a teljes értékesítési folyamatot végigkísérik. Ha például a vevői rendelés alapján megigénylésre került az EKÁER-szám, akkor a belőle készülő célbizonylatok már szintén mind rendelkeznek az információval. AZ EKÁER-számon a szoftverbe integrált funkciók segítségével a még nem véglegesített bizonylaton, valamint a Fuvarokat tartalmazó listán keresztül is módosíthat.
Ügyfél- és beszállítókezelés
Ügyfelek, beszállítók nyilvántartása
Valamennyi, az ügyfeleivel kapcsolatos adatot felviheti a rendszerbe, melyeket kimutatások, valamint bizonylatok előállítása során is felhasználhat.
Ügyfél- és beszállítókezelés részletes adatokkal
Minden, az ügyfelekhez, illetve beszállítókhoz kapcsolódó adatot rögzíthet a rendszerben és azokat bizonylatok, kimutatások és dokumentumok elkészítéséhez könnyedén felhasználhatja.
Projektkezelés
Korlátlan számban kialakíthat a saját működését leginkább lefedő projekteket, melyekhez igény szerint hozzákapcsolhat ügyfeleket, részleg- és munkaszámokat, valamint bizonylatokat. Az egyes projektekhez kapcsolódó adatokat így bármikor lekérdezheti és áttekintést kaphat azok aktuális állásáról.
Szerződések kezelése
Az egyes ügyfelekhez hozzárendelheti a kapcsolódó szerződéseket és más dokumentációkat, így nem kell hosszasan keresgélnie, ha a megállapodások részleteit szeretné megnézni.
Etikettnyomtatás
Az etikett méretének és tartalmának beállítása után ügyfél- és terméketiketteket nyomtathat a rendszerből.
Borítéknyomtatás
Lehetőség van közvetlenül a borítékokra való nyomtatás beállítására is, ha nem etiketteket használ a levelezésben. A nyomtatást az ügyfél- és a számlalistából is elindíthatja.
Ügyfélmegkeresések kezelése közös naptárban
Nagyban megkönnyíti csapata munkáját, hogy közösen kezelhető naptárban rögzíthetnek eseményeket emlékeztetőkkel, megjegyzésekkel, így láthatják, hogy egy projekt hol tart és milyen következő lépések várhatók az elkövetkező időszakban.
Extra naptár modul
Extra naptárkezelő modul
A modul lehetőséget biztosít erőforrások (helyek, eszközök) eseményhez rendelésére, ezzel biztosítja azok foglaltsági adatainak nyilvántartását is. Ezen kívül az egyes naptárban rögzített eseményekhez emlékeztető, ismétlődő emlékeztető is kapcsolható. A bővített naptárkezelés része a csoportosított naptárnézet elérhetősége. Ez teszi lehetővé - többek között – az egyes erőforrások foglaltsági adatainak áttekinthető megjelenítését.
A naptárban rögzített eseményekhez emlékeztetőt és ismétlődő emlékeztetőt is kapcsolhat. A bővített naptárkezelés képes több féle nézetben megjeleníteni a vezetett eseményeket. A naptárnézetek között található olyan csoportosítási nézet is, amelynek segítségével dátumok vagy erőforrások szerint ellenőrizheti teendőit.
Megvásárolható:
- Kulcs-Számla Perfekt
- Kulcs-Számla Prémium
- Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
- Kulcs-Számla és Készlet Prémium
- Kulcs-Ügyvitel Prémium
termékekhez.
Iktató Modul
A modul segítségével átláthatóan, naprakészen tárolhatja iratait saját rendszerében, a program társa lehet a dokumentumok archiválásában, kezelésében. Az iratok közvetlenül fájlból, scanner vagy webkamera használatával is beolvashatók. Minden egyes dokumentum belső és külső iktatószámmal ellátható, változásuk nyomon követését a verziózási lehetőség és a lapkezelés biztosítja. Évekre visszamenőleg sem okoz problémát pillanatok alatt megtalálni a szükséges iratokat.
- Korlátlan számú dokumentum és bármilyen fájlt típus kezelhető a programban
- Korlátlan szempont szerint kategorizálható, dossziézható ügyiratok
- Korlátlan számban kezelhető munkatársak, akik felelősként köthetőek a dokumentumokhoz
- Hálózatos működés korlátlan egyidejű felhasználóval
- Verziózás, lapkezelés, időbélyeg, belső és külső iktatószám az iratok és változataik nyomon követéséhez
- Törzselem és bizonylat kapcsolatok kezelése
- Különböző formátumba exportálható dokumentumlisták, egyedi jelentések
Megrendeléskezelés
Árajánlat
Vevői megrendelés
Szállítói megrendelés
Termékhez tartozó kép megjelenítése
A modul segítségével az Ügyvitel programban a termékhez rögzített képet lehet megjeleníteni a bizonylatokon. Például: árajánlat, vevői rendelés. Ezáltal hatékonyabb lesz értékesítési folyamata, hiszen Megrendelője már a bizonylaton láthatja a vásárolni kívánt terméket.
Árkezelés
Árszabályok
A programban összevonva találhatja meg az árlisták és az árszorzók kezelését. A különbséget a kétfajta árképzési mód között alapvetően az adja, hogy százalékos kedvezményt használunk, vagy adott árral számolunk. A program az egyes ügyfelekhez beállított árszabálynak megfelelően jeleníti meg az árakat.
Időszaki kedvezmények kezelése
Megadhatja a kedvezményes időszakokat minden tételre vagy csak kiválasztott termékekre és szolgáltatásokra, így indíthat értékesítési kampányokat és a beállításokat azonnal érvényesítheti minden telephelyén.
Tételes kedvezmények kezelése
Bizonylatrögzítéskor meghatározhatunk tételekre vonatkozó kedvezményeket, és ez a kedvezményadás akár csoportosan, több tételre vonatkozóan is elvégezhető.
Pénzügy
Kiegyenlítések kezelése
A saját ügyviteli folyamataihoz igazíthatja a kiegyenlítések kezelését, amit többféle módszerrel végezhet el. Legyen szó kimenő vagy bejövő számlákról, a kintlevőséges, illetve a részlegesen kiegyenlített számlákat kérdezheti le itt alapesetben, de kibővítheti más státuszú dokumentumokkal is a listát. Lehetősége van az átutalásos számlák utólagos kiegyenlítésére, illetve részkiegyenlítésére is.
Fizetési felszólítás
A kintlevőségek kezelésében nyújt fontos segítséget a fizetési felszólítások funkciója, ahol még a törvény által előírt késedelmi kamatok kiszámítására és feltüntetésére is lehetőség van. Listázhatja a ki nem egyenlített, lejárt számlákat és ebből választhatja ki, hogy mely esetekben szeretne fizetési felszólítást küldeni. Igény szerint különböző sablonokat alakíthat ki.
Hitelkeret
Lehetősége van arra, hogy a nem fizető, vagy későn fizető ügyfeleivel kapcsolatban pontos képet kapjon és értékesítés során figyelmeztesse a rendszer, amennyiben az előre beállított értékeket eléri a pénzügyileg rendezetlen tételek összege.
Jelentések a számlázó és készletkezelő programban
Vevőforgalmi lista
Egészen részletes listát készíthetünk vevőinkről, amelyben nem csupán az alapadatok, hanem a számlákra vonatkozó valamennyi információ lekérdezhető. Ilyen például a pénznem vagy a fizetési mód is, de forgalom alapján is listázhatjuk vevőinket.
Vevői rendelés összesítő
A vevői rendeléseket összevonva is lekérdezhetjük az aktuális helyzetre vagy kiválasztott időszakokra vonatkozóan.
Termékenkénti eladások listája
Készíthet listát az egyes termékek eladásáról is, így láthatja az eladott mennyiséget, a nettó és bruttó értéket, az ÁFA összegét és az árrést is.
Árlista
Minden pillanatban a legfrissebb árak szerepelnek a rendszerben és bármikor lekérdezheti az aktuális és a korábbi árlistákat is, ami a kimutatások és az árajánlatok elkészítése során jelentősen megkönnyíti a munkát és minimalizálja a hibalehetőségeket.
Számlák kulcsonkénti bontása
Listákat készíthet a számlákról, áfa-kulcsaik szerint csoportosítva azokat.
Korosított kintlévőségi lista
A korosított kintlévőségi listának köszönhetően áttekintheti, hogy milyen várható bevételei, milyen költségei lesznek a jövőben a tartozások és kintlevőségek lekérdezésével. Képet kaphatunk a lejárt kintlévőségeinkről, illetve tartozásainkról is.
Intrastat lekérdezések (vevői, és szállítói oldalon)
Értékesítés és beszerzés szempontjából is lekérdezhet Intrastat adatokat részletes vagy egyszerűsített adatszolgáltatás szerint.
Adatszolgáltatás NAV felé – PTGSZLAA, PTGSZLAH
Ha online pénztárgép helyett kizárólag számlák kibocsátásával teljesíti a nyugtakiadási kötelezettséget, hetente, illetve havonta kell jelentenie a készpénzes számlák forgalmát. A programban egyszerűen készíthet .xml formátumú exportot.
Szállító-forgalom szerinti lista
Összesítheti a bejövő számlák alapján a szállítói forgalmat, ezáltal többek között felmérheti, hogy mely szállító milyen volumenben értékesít terméket vagy szolgáltatást a cége számára.
Számlák kulcsonkénti bontása (szállítói oldal)
Lekérdezheti a szállítói számlákat azok áfa-kulcsai szerint.
Termékenkénti vásárlások listája
A vásárlásokat tekintheti át tételesen, termékekre bontva. A kimutatásban látható a termék valamennyi alapadata, így a nettó és bruttó ár, illetve az érvényesített ÁFA-kulcs.
Áfa egyenleg lista
A listaának köszönhetően azonnal áttekintheti a kimenő és szállítói számlákból legyűjtött adatok alapján a lekérdezett időszakra vonatkozó fizetendő és levonható ÁFA összegét és egyenlegét.
Bizonylatok tételes lekérdezése
Minden bizonylatot, akár bizonylattípusra szűrve is tételesen megjeleníthet ebben a listában.
Minimális mennyiségek kezelése
A készlet megfelelő szinten tartása válik lehetővé a termékekhez rendelhető minimális mennyiségek megadásával. Ezzel a lekérdezéssel ellenőrizhető, hogy mely termékekből van túl kevés a készleten. A funkció segítségével pedig időben tud gondoskodni ezek beszerzéséről.
Raktármozgás tételek listája
A készletmozgásokat érintő bizonylatokat találja ebbe a listába rendezve. Szűrhet számlára, szállítólevélre, raktárbizonylatra (raktári bevét, kiadás, raktárközi átadás) és gyártás-szétszerelés bizonylatra egyaránt.
Raktárkészlet
Az adott napra vonatkozóan rákereshet a termékek össz, vagy akár raktáronkénti készletének listájára.
Termékkarton
A termékkarton listában a vizsgált időszakban a termékkel kapcsolatos készletmozgató bizonylatok információit jelenítheti meg.
Készlettörténet
Kiválasztott időszakra, napokra lebontva lekérdezheti az egyes termékekre vonatkozó készletinformációkat.
Készletérték
A készletérték pontos kiszámításának lehetősége nagyon fontos üzleti előnyt teremt meg. Segítségével mindig láthatja, mennyit ér a raktáron lévő készlet és milyen bevételekre számíthat, ha sikerül értékesíteni. A programban többféle készletérték-számítási módszert használhat, így például a FIFO, elszámoló ár, illetve a mérlegelt átlagár módszere is elérhető.
Készletkönyvelés lista
Lehetősége van a készletmozgató bizonylatokon szereplő termékek összesítő listájának lekérdezésére, ahol a tételek eladási és beszerzési ára mellett az ELÁBÉ és Árrés információk is megtekinthetők.
Termékenkénti készletgazdálkodás
A programban termékenkénti készletgazdálkodás listát is előállíthat, mely egy kombinált táblázatot jelenít meg. Ebben a készletei változását követheti nyomon. Tartalmaz minden, a készlettel kapcsolatos termékmozgást.
Raktári gyáriszámok listája
A terméktörzsben szereplő gyáriszámos, LOT / Sarzs számos, szavatossági idővel, szín, vagy méret osztály besorolással ellátott termékek készlet információit is lekérdezheti.
Szállítói rendelés összesítő
Összesítheti szállítói rendeléseit is termékek alapján, ezáltal áttekinthetővé válik, milyen megrendelések aktuálisak. Kiválasztott időszakokra is indíthat lekérdezéseket.
Környezetvédelmi termékdíj lista
Külön a környezetvédelmi termékdíjra vonatkozó információkat is lekérdezhetjük beállítástól függően kimenő, illetve bejövő számlákra egyaránt, de egy adott Áfa kulcsra, bizonylatfajtára, dátumra, termékdíj típusra, KT kódra, illetve ügyfélre is szűrhet.
Adatátadás
Adatátadás könyvelő programba (számla adatok)
Lehetősége van a számla adatokat exportálni a Kulcs-Könyvelésbe, ami által jelentősen felgyorsíthatja a munkát és minimalizálhatja a hibalehetőségeket.
Adatbiztonság
Eseménynaplózás
Az eseménynaplózási funkció segítségével pontosan nyomonkövetheti a programban végzett tevékenységeket felhasználónként.
Automatikus adatbázismentés
Előre beállított rendszerességgel automatikusan elvégezhető az adatbázisok mentése, így nem vész el az elvégzett munka eredménye.
Felhasználói tevékenységek jogosultsághoz kötése
Beállíthatja, hogy mely adatokhoz és modulokhoz mely munkavállalók férhetnek hozzá és milyen műveleteket végezhetnek el. Kialakíthat felhasználói csoportokat, hozzáférési szinteket és jogosultságokat.
Kényelmi funkciók a számlázás-készletkezeléshez
Automatikus árfolyamletöltés
A valutákat kezelő programverzióinkban automatikusan letöltheti az aktuális napi MNB árfolyamot.
Fordított adózású bizonylatok kezelése
A fordított adózású bizonylatokat minden további nélkül rögzítheti és nyilvántarthatja a programban.
Részleg- és munkaszám kezelése
A rögzítendő bizonylatokhoz részleg-, illetve munkaszámokat is megadhat.
Logó beszúrása bizonylatokba
A különböző sablonok testreszabásának egyik fontos eleme a saját céges logó beszúrása, ami által még professzionálisabb lehet a kiállított bizonylatok megjelenése.
Szerkeszthető bizonylatsablonok
Törvényi korlátozásokat figyelembe véve készíthet saját, cégre szabott sablonokat, melyek a preferált logika szerint és sorrendben tüntetik fel a bizonylatokon szereplő adatokat.
Többnyelvű bizonylatsablonok
A programban idegen nyelvű, illetve akár kétnyelvű bizonylatsablonokat is elkészíthet, és újabb idegen nyelveket is hozzáadhat.
Személyre szabott jelentések kezelése
Az egyes bizonylatok tartalmát az igényeinek megfelelő módon kérdezheti le, kimutatásokat, jelentéseket készíthet grafikonokkal, melyek segíthetnek az értékesítés aktuális állapotának felmérésében. A különböző jelentések beállításait elmentheti, így bármikor újra generálhatja azokat a frissített adatokkal.
Beszerzési ár és árrés információk
A program a bizonylatokon megjeleníti a beszerzési árat és az árrést az egyes termékekre, illetve a termékek összességére vonatkozóan is.
Általános információk a számázó és készletkezelő programhoz
Hálózatos használat
Több számítógépen, több felhasználó akár egyidőben is dolgozhat a rendszerben.
Valutakezelés
Bármilyen valutát kezelhet a programban.
Adatfeltöltés Excel táblázatból
Nagyban megkönnyíti a kezdeti munkát, hogy az egyes adatbázisokat excel táblázatból is fel lehet tölteni, ezáltal a kézi adatfelvitel mennyisége minimalizálható.
Bizonylattömbök kezelése
Több, külön sorszámozással készített bizonylattömböt is kezelhet a programban, akár többféle valutában.
Több szállítói profil
A programban több szállítói profilt is létrehozhat. Ez abban az esetben lehet szükséges, hogy ha a cég több bankszámlaszámmal rendelkezik, illetve ha azt szeretné, hogy bizonyos bizonylatokon más szállítói adatok szerepeljenek.
Távnyomtatás és hibridlevél
Bizonylatok távnyomtatása
Ha fontos, hogy papír alapú számlákat küldhessen partnereinek, a programnak köszönhetően élhet a távnyomtatás lehetőségével, melynek segítségével az elektronikusan elküldött számlát ügyfele ki tudja nyomtatni. A rendszer zárt és védett, így teljesen biztonságos.Viszont nagyon hatékony és alacsonyabb költségekkel jár, mint a hagyományos számlázás.
Hibridlevél
Csökkentse a bizonylat nyomtatás, borítékolás, Postára járás idejét és költségét a Hibridlevél modulunk segítségével.
Ha az ügyfeleivel papír alapú bizonylatolásra van szüksége, komoly költségcsökkentést érhet el azzal, ha a Hibridlevél szolgáltatását használja a szoftverünkből indítva. Első lépésként szerződést kell kössön velük, majd a kapott azonosítókat, jelszót a szoftverünkben be kell állítsa. Ezután az Ügyfelei részére készített bizonylatokat elküldheti a modulunk segítségével a Hibridlevélnek, amely szolgáltatásai keretében kinyomtatja, borítékolja, megcímzi, iktatja és elküldi azokat postai úton a címzettnek.
Házipénztár
Forintos pénztárbizonylatok
Programunkban pénztár bevételi és kiadási bizonylatokat készíthet, forintban.
Valutás pénztárbizonylatok
A bevételi és kiadási bizonylatokat valutában is előállíthatja.
Forintos bankbizonylatok
Rögzíthet és nyilvántarthat forintos bankbizonylatokat a programban.
Devizás bankbizonylatok
Devizás bankbizonylatokat is kezelhet.
Pénztárbizonylatok nyomtatása egyenként vagy csoportosan
Akár egyenként vagy bizonyos szempontok szerint csoportosítva is nyomtathatja a létrehozott pénztárbizonylatokat.
Pénztárzárás kezelése
Pénztárait lezárhatja adott időközönként. Ezt olyan időszakoknál célszerű megtennie, ahol a készpénz-forgalmat teljes egészében rögzítette és már nem szeretne módosítani rajta.
Automatikus árfolyamletöltés
A valutákat kezelő programverzióinkban automatikusan letöltheti az aktuális napi MNB árfolyamot.
Pénzkészletérték-számítás
Mérlegelt átlagáras, illetve FIFO pénzkészletérték-számításra is van lehetősége a programban.
Pénztárgép
Pénztárgép
A pénztárgépes értékesítéshez is készíthet számlát az elkészült pénztárgépes nyugta adatai alapján, ezenkívül kiegészítheti azokat például megjegyzéssel.
Terméktámogatás
Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés
Ha Kulcs-Soft szoftvert vásárol, és élő szerződéssel rendelkezik, lehetősége van a frissítések letöltésére. Fejlesztői munkánk folyamatos, mindig arra törekszünk, hogy a legjobb megoldásokat biztosítsuk ügyfeleink számára.
Törvényi változások naprakész követése
A törvényi változásokat azonnal beépítjük a szoftvereinkbe és a frissítéseket elérhetővé tesszük ügyfeleink számára. Ha ezeket letölti, biztos lehet benne, hogy a jogszabályoknak megfelelő módon végzi munkáját.
Telefonos és e-mailes segítségnyújtás
A legjobb szakértőkkel dolgozunk, legyen szó a fejlesztőinkről vagy az ügyfélszolgálati munkatársainkról. Nyugodtan fordulhat hozzánk, hogy mindig megfelelő tájékoztatást kapjon programjaink működéséről, beüzemeléséről és az alapvető jogszabályi előírásokról.
Telefonon és e-mailben 8:30-tól 17 óráig elérhetők munkatársaink, de külön díj ellenében személyes kapcsolattartót is biztosítunk ügyfeleink számára, akit a hét bármely napján, 24 órában elérhet.
Fejlesztési igények fogadása
Ügyfeleink bármikor beküldhetnek fejlesztési kéréseket, igényeket, melyeket szívesen elkészítünk, illetve beépítünk szoftvereinkbe. Ha az adott kérés szélesebb kört is érinthet, annak elérhetővé tétele mellett a fejlesztést is ingyenesen végezzük.
Ha csupán az adott cég életében használható az adott kérés, akkor fejlesztői díj ellenében van lehetőség a kért funkció lefejlesztésére.
Ügyfélportál hozzáférés
Az ügyfélportálon mindig nyomon követheti, hogy milyen státusza van előfizetésének, pontosan milyen szoftvert, illetve szoftvereket vásárolt meg tőlünk és hogy minden frissítést letöltött-e már. A portál nyitóoldalán akár személyre szabott módon is megjeleníthet az Ön által használt szoftverből kinyert információkat.
Online tudásbázis hozzáférés
Hozzáférhet a ma már sokezer oldalt felölelő Online tudásbázisunkhoz, melyben minden tudnivalót megalál az egyes programok kezelésére és a jogszabályi előírásokra vonatkozóan. Az itt található anyagokat folyamatosan frissítjük és bővítjük, és igyekszünk a lehető legrészletesebb bemutatásra annak érdekében, hogy mindig érthetőek és könnyen követhetők legyenek.